دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ - سازه برتر



دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ,

دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ

نکات مهم برای تزیین و دکوراسیون اتاق خواب کوچک

فضای کمی در اختیار دارید ولی باید به بهترین شیوه آن را بچینید ، برای طراحی و تکمیل دکوراسیون یک اتاق خواب کوچک باید به چند نکته ساده ولی کاربردی توجه کنید که شامل:اتاق خواب کوچک

.

1- رنگ اتاق را حرفه ای انتخاب کنید:

نکته ای که برای تما اتاق ها و دکوراسیون های کوچک باید رعایت کرد ف رنگ روشن و دلباز انتخاب کنید تا فضای کوچک تا حد ممکن بزرگ تر جلوه کند.

.

2- تزیین شلوغ پلوغ دیوار ممنوع:

به عقیده ی حرفه ای های طراحی دکوراسیون داخلی ، دیوارهای فضاهای کوچک نباید با کاغذ دیواری هایی طرح دار و شلوغ پلوغ تزیین شوند ، استفاده از دیوار پوش های چوبی روشن با رگه های عمودی یا افقی کم رنگ گزینه ی خوبی خواهد بود . اگر تاکیید بر استفاده از کاغذ دیواری دارید پس از کاغذهایی با راه راهای کم عرض و کم رنگ استفاده کنید یا اینکه کاغذی با رنگ روشن و طرحی ملایم انتخاب کنید.

.

3- نورپردازی را دست کم نگیرید:

شاید توجه به نورپردازی در بسیاری از دکوراسیون های داخلی کم رنگ باشد اما اثری پررنگ دارد. برای القای حس آرامش در یک اتاق خواب کوچک از نورهای ملایم به صورت خطی و ترجیحا ترکیب زرد و سفید استاده کنید.

.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ,

4- فضا سازی کنید

در تصاویر مشاهده می کنید که به جای قرار گرفتن یک عسلی پایه دار از یک طبقه ی چوبی که بر روی پایه دیواری سوار شده است استفاده شده. فضای دور تخت خواب هم که به نوبه ی خود یک اتاق است . گوشه کنار اتاق خواب های کوچک دیگر هم همینطور کاربردی طبقه و کابینت بندی شده است.

.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک با فضاسازی بزرگ

منبع : نمناک

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی