دانلود رایگان پلان، نما و مقطع ساختمان تجاری DWG - سازه برتر



رایگان پلان,پلان، نما و مقطع ساختمان تجاری,دانلود رایگان پلان، نما و مقطع ساختمان تجاری,

دانلود رایگان پلان، نما و مقطع ساختمان تجاری DWG

در این بخش برای همراهان گرامی سازه برتر که به دنبال یک پلان کامل از یک ساختمان تجاری در مقیاس کوچک هستند، یک پلان ساختمان تجاری به همراه تمام متعلقات را آماده نموده ایم. در فایل اتوکدی پیش رو، شما نمای ساختمان و مقطع آن به همراه پلان طبقات را مشاهده خواهید نمود. پلان ارائه شده برای ایده گرفتن می تواند بسیار مفید باشد.

.

جلب عناصر تجارت: قرارگیری هر فروشگاهی بطور مستقیم ، تحت تأثیر استعدادهای نهایی همان تجارت می باشد ، هر چه ترافیک پیاده گذرا از مقابل یک مغازه بیشتر باشد کارآیی آن تجارت نیز بیشتر می شود . پیاده روها از پارکینگ اتومبیل تا محل خرید باید طوری طرح شوند که از گذشتن خریدار بطور سرسری از مقابل مغازه های اصلی جلوگیری کند . یک فروشگاه حداکثر مقدار تماس را برای ویترینش لازم دارد و ویترین آن باید تا جای ممکن از هر زاویه ای قابل رؤیت . . – دسترسی مشتریان ارتباط صحیح با پارکینگ اتومبیل (و وسایل نقلیه عمومی ) از عوامل اساسی می باشد پارکینگ مغازه داران و کارکنان با پارکینگ مشتریان نباید مشترک باشد . استاندارد حداقلی برای پارکینگ اتومبیل از طرف فدراسیون فروشگاههای چند شعبه ای برای برآوردن احتیاجات حداکثر خرید بطور هفتگی پیشنهاد شده است (برای هر ۱۰۰ متر مربع از سطح خرده فروشی بطور خالص CLA-) – در مناطقی که مالکیت اتومبیل بطور محلی در سطح پایین باشد ۴ محل پارک اتومبیل . – در مناطقی که مالکیت اتومبیل بطور محلی در سطح متوسط باشد ۲۵/۵ محل پارک اتومبیل – در مناطقی که مالکیت اتومبیل بطور محلی در سطح بالایی باشد ۵۰/۶ محل پارک اتومبیل فاصله حداکثر بین اتومبیل خریداران و یا ایستگاه اتوبوس با فروشگاههای عمده ومهم ۲۰۰ متر ، می باشد ارتباط با فضای پارکینگ باید آسان بدوون تراکم و درنگ صورت گیرد . پارکینگهای چند طبقه اگر فروشگاهها را در طبقات مختلف سرو می کنند باید تا جای ممکن در سطح طبقات مختلف تخلیه شوند . . دراین مطلب از سازه برتر پلان، نما و مقطع ساختمان تجاری DWG را برای دانلود قرار داده ایم. .  />  <a href=دانلود رایگان پلان، نما و مقطع ساختمان تجاری DWG  />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir  /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  1.11 MB</span>

<span style=عنوان:

دانلود رایگان پلان، نما و مقطع ساختمان تجاری DWG

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت شهر الکترونیک یا هوشمند چگونه طراحی می شود

پاورپوینت معماری موزه ‌ی لانیان در تایوان

پاورپوینت مجموعه کاخ های سعد آباد

پاورپوینت مرکز ملی ورزش های آبی پکن (مکعب آبی )

پاورپوینت تاریخچه پنجره از گذشته تا پنجره دوجداره امروزی

————————————————————