دانلود نقشه اتوکد ساختمان فلزی چهار طبقه 7 - سازه برتر



دانلود نقشه اتوکد ساختمان فلزی چهارطبقه,دانلود نقشه اتوکد ساختمان,

دانلود نقشه اتوکد ساختمان فلزی چهار طبقه 7

در این قسمت برای کاربران عزیز سازه برتر و سایر کاربران گرامی که به دنبال نقشه اتوکدی ساختمان فلزی هستند نقشه  به ابعاد زمین 10*21 چهار طبقه به طور کامل ساختمان فلزی،سقف کامپوزیت،دیوار برشی آماده شده است.

.

ضوابط و استانداردهای فضاهای مسکونی

.

برنامه فیزیکی: هر پروژه معماری برای تأمین اهداف مشخص و انجام فعالیت‌های معینی طراحی می‌شود. فضاهای موردنیاز هر پروژه بر اساس نوع فعالیت‌ها و دسته‌بندی آن‌ها مشخص می‌گردد.ابعاد و مشخصات فضاها با توجه به نوع و حجم فعالیت‌ها و مبلمان و لوازم مورداستفاده و استاندارهای موجود معین می‌شود فهرست فضاهای موردنیاز هر پروژه به همراه تعداد و مساحت و ویژگی‌های اصلی هر فضا به‌عنوان برنامه فیزیکی در شماره ملاحظه می‌شود. عنوان فضا تعداد مساحت کل ملاحظات ۱- اتاق نشیمن و پذیرایی ۱ ۳۵ ۳۵ در صورت امکان، بهتر است حوزه پی مهمان جدا از نشیمن طراحی شود و با توجه به اهمیت آن در موقعیت مناسبی مکان‌یابی شود ۲- آشپزخانه ۱ ۱۵ ۱۵ دسترسی راحت به نشیمن و پذیرایی و ورودی- بدنه‌های مناسب برای کابینت ۳- ناهارخوری ۱ ۱۵ ۱۵ ارتباط راحت با آشپزخانه و منظر مناسب آرام، آفتاب‌گیر با تهویه‌ی مناسب ۴- خواب فرزند ۲ ۱۲ ۲۴ آرام- آفتاب‌گیر با تهویه مناسب ۵- خواب والدین ۱ ۶+۲۰ ۲۶ ۶ متر به عنوان رخت‌کن و سرویس ۶- سرویس بهداشتی ۱ ۴ ۴ به اتاق میهمان نزدیک باشد- تهویه لازم ۷- پارکینگ ۱ ۲۰ ۲۰ می‌تواند جدا از ساختمان اصلی در نظر گرفته شود.

.

دراین مطلب از سازه برتر نقشه اتوکد ساختمان فلزی چهار طبقه 7 برای دانلود قرار داده ایم.

.

 /> <span style=  دانلود نقشه اتوکد ساختمان فلزی چهار طبقه 7

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  669 KB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود نقشه اتوکد ساختمان فلزی چهارطبقه 7

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت باغ دولت آباد، یزد

پاورپوینت خانه ی شرودر – گریت ریتولد

پاورپوینت خانه هنسلمن – مایکل گریوز

پاورپوینت خانه ی گاسپار – آلبرتو کمپو بیزا

پاورپوینت معماری پست مدرن

————————————————————