ایده های خلاقانه برای سقف اتاق خواب کودک - سازه برتر



 width=

ایده های خلاقانه برای سقف اتاق خواب کودک

شاید شما هم بارها تصمیم به ایجاد تغییر در اتاق خواب فرزندتان افتاده باشید اما به دلیل هزینه های بالا ی این امر از انجام آن منصرف شده اید. اما جالب است بدانید که راه های کم هزینه تری هم برای ایجاد تغییر در اتاق خواب فرزند دلبندتان وجود دارد.بهترین و کم هزینه ترین راهی را که می توان پیشنهاد داد رنگ کردن سقف اتاق خواب کودک تان است.سقف اتاق معمولا قسمتی است که اکثر افراد از کنار آن به سادگی عبور می کنند و شما با ایجاد تغییر در آن می توانید خلاقیت خود را نمایش بگذارید.

استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح و نقش آسمان می تواند یکی از گزینه های پیش روی شما باشد. با استفاده از این نوع کاغذ دیواری ها می توانید آسمان را به اتاق کودک خود بیاورید و حس و هوایی تازه به اتاق کودک خود ببخشید و فضا را برای لذت بردن کامل او از اتاق خواب جدیدش محیا کنید.

.


 width=

.


اگر دیوارهای اتاق کودک شما رنگ ساده ای دارند شما هم می توانید از یک رنگ ساده ، هماهنگ با رویه تخت برای سقف استفاده کنید.لازم نیست همیشه کار خارق العاده ای انجام دهید همین که انتخاب رنگ درستی داشته باشید می توانید تغییرات دل خواه خود را ایجاد کنید.

برای طراحی سقف ها می توان از الوار های چوبی استفاده کرد ، آن ها را با فاصله معین از هم روی سقف نصب کرد و فضای بین آن ها را با رنگی هماهنگ با رویه های تخت خواب رنگ کرد.این کار حس یک دست بودن به اتاق خواب القا میکند.

.


 width=

.


استفاده از سقف های کاذب با طرح های فانتزی و هماهنگ با رنگ اتاق هم می تواند در تغییر دکوراسیون اتاق موثر باشد. برای سقف های کاذب می توانید از نورپردازی هم برای جذاب تر شدن کمک بگیرید.

.


 width=

.


گاهی هم باید از عناصر موجود در اتاق برای رنگ آمیزی سقف استفاده کرد. برای مثال در این عکس طراح از رنگ شلف های موجود در اتاق برای رنگ آمیزی سقف استفاده کرده است . طراح با انتخاب رنگ قرمز تضاد بصری خوبی را با دیوارهای سفید اطراف به وجود آورده است.

.

ایده های خلاقانه برای سقف اتاق خواب کودک

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی