۷ راه حل آسان برای تغییر رنگ اتاق خواب - سازه برتر



تغییر رنگ اتاق خواب ,رنگ اتاق خواب ,اتاق خواب,دکور اتاق خواب,دکوراسیون اتاق خواب,طراحی داخلی,دکوراسیون

7 راه حل آسان برای تغییر رنگ اتاق خواب

اتاق خواب یکی از فضاهای مهمی است که وجود رنگ در آن می تواند به آن زنده تر شدن و پویایی آن کمک کند. اما اضافه کردن رنگ به فضاهایی مانند اتاق خواب اصول و قواعدی دارد، لازم نیست که برای این که وسیله های داخل اتاق خواب را با هم ست و هماهنگ کنید و همه وسیله ها به یک رنگ در بیاورید. کافی است تا از اجزا و عناصر داخلی اتاق خواب تان برای این کار استفاده کنید

.

۱- اتاق خواب های کوچک، تغییرات بزرگ

اگر می خواهید اتاق خواب کوچک خود را دست خوش تغییرات بزرگ کنید، به کوسن ها اعتماد کنید. وجود دو یا سه کوسن با طرحهای شلوغ و رنگی رنگی می تواند کلی حال اتاق خواب شما را خوب کند و به آن چهره ای نو ببخشد، حتی در کنار آن ها می توانید از یک تابلوی زیبا که رنگ های روی آن با رنگ های کوسن ها هماهنگ است هم استفاده کنید.

. ۲- هماهنگی رنگ پرده ها و رو تختی ها در اتاق خواب

پرده ها نیز یکی دیگر از عناصر تاثیر گذار بر دکوراسیون داخلی هستند که می توانید روی آن ها حساب باز کنید. اگر احساس کردید که فضای اتاق خواب تان یکنواخت و کسل کننده شده است، فقط کافی است تا لبه های پرده ها و روتختی های خود را از نوار های رنگی دوردوزی کنید. آن وقت می توانید شاهد تغییرات چشمگیر فضای اتاق خوابتان باشید.

. ۳- سقف هایی جذاب با رنگ های گرم در اتاق خواب

گاهی هم باید برای حضور رنگ در اتاق خواب از اجزای فضاهای داخلی مثل سقف ها کمک بگیرید. سقف اتاق خواب خود را با رنگی جذاب و گرم مثل نارنجی مایل به قرمز رنگ کنید تا شاهد تغییرات چشمگیر اتاق خواب خود باشید. اگر احساس کردید که رنگ کردن سقف ها نمی تواند شما را به خواسته هایتان برساند، می توانید از یک عنصر تزیینی دیگر مثل شلف هایی همرنگ با سقف هم استفاده کنید.

.

۴- اتاق خوابی متفاوت با کاغذ دیواری های متفاوت

از دیوار پشت تخت خواب تان نیز غافل نشوید، این دیوارها چون جزو تاثیر گذارترین دیوار اتاق خواب محسوب می شوند پس قدرت زیادی برای ایجاد تغییر تحول در اتاق خواب تان دارند، پس اگر می خواهید به اتاق تان رنگ اضافه کنید این دیوار بهترین گزینه است. کاغذ دیواری مورد علاقه تان را خریداری و روی این دیوار نصب کنید و از زیبایی اتاق خواب تان لذت ببرید.

.

۵- رنگ آمیزی اتاق های خواب با رنگ های شاهانه

بنفش، رنگی پر قدرت در دکوراسیون است و اگر می خواهید اتاق خوابی شاهانه داشته باشید، استفاده از این رنگ را در اتاق خواب هایتان فراموش نکنید. البته زیاد بودن این رنگ هم می تواند چشمان شما را آزار دهد. پس بهترین راه برای اضافه کردن این رنگ آن است که از عناصر تاثیر گذار اتاق خواب تان را مانند کوسن ها یا یکی از صندلی های فضا را به این در آورید با این کار تاثیر گذاری کارتان بیشتر خواهد شد.

.

۶- با رنگ ها به اتاق خواب ها طراوت و سر زندگی ببخشید

اگر می خواهید اتاق خواب های با طراوت داشته باشید باید حتما در آنها از عناصر تزیینی رنگی استفاده کنید، مثلا می توانید پارچه رو تختی و پرده های خود را از یک نوع و یک رنگ انتخاب کنید تا هم هماهنگی میان لوازم و سایل اتاق تان به وجود بیاید، هم اتاق خواب تان جانی دوباره بگیرد و طراوت و سرزندگی مهمان آن شود.

. 7-رنگ ها به اتاق خواب شما هیجان می بخشند

هیجان عنصر لازم برای داشتن یک زندگی سالم است. اما این عنصر به روش ای مختلف می تواند در زندگی ما حضور داشته باشد، یکی از این راه ها استفاده از رنگ هایی است که دیدنش باعث ایجاد هیجان می شود، مانند تنالیته رنگ های قرمز. رنگ قرمز یکی از رنگ هاییی است که می تواند اتاق خواب شما را کاملا از این رو به آن رو کند، پس از آن غافل نشوید و همین حالا با استفاده از یک رو تختی قرمز و تعدادی کوسن به همین رنگ اتاق خواب تان را دست خوش تغییرات چشمگیر کنید.

.

۷ راه حل آسان برای تغییر رنگ اتاق خواب

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی