فنگ شویی اتاق خواب با انتخاب مناسب تخت - سازه برتر



فنگ شویی اتاق خواب,انتخاب مناسب تخت,تخت مناسب,دکور اتاق خواب,دکوراسیون اتاق خواب,

فنگ شویی اتاق خواب با انتخاب مناسب تخت

یک شیوه باستانی چینی است که به ما کمک می‌کند تا در خانه خود تعادل ایجاد کنیم و زندگی خود را، اتاق به اتاق، شادتر و موفق‌تر کنیم. ما معمولا به اتاق‌خواب توجه می‌کنیم، پناهگاهی که می‌توانیم در آن استراحت کنیم و به آرامش برسیم. به کارگیری صحیح فنگ‌شویی در اتاق‌خواب می‌تواند به زندگی عاشقانه و نیز توانایی شما در استراحت و احساس کنترل خویش کمک شایانی کند. شما باید بدانید که چگونه جریان فنگ‌شویی را در خانه خود حفظ کنید و چگونه در برابر انرژی‌های منفی‌ای که ممکن است وارد خانه و زندگی شما شود واکنش نشان دهید.

.

از یک تخته پشتی محکم در تخت‌خواب خود استفاده کنید.

بهترین‌ تخته‌های پشتی فنگ‌شویی آن‌هایی هستند که مستحکم‌ و چوبی هستند. آن‌هایی که روکش دارند باید مستحکم و در عین حال ظریف باشند تا انرژی فنگ‌شویی در اتاق‌خواب شما به خوبی جریان پیدا کند. وقتی شما در خواب هستید، بدن شما وارد یک کار ترمیمی بر روی خود در سطوح مختلف می‌شود. سر شما نیاز به یک پشتی خوب دارد، مانند پشتی یک صندلی که وقتی زمان زیادی روی آن می‌نشینید پشت شما خسته نمی‌شود.

.

یک تشک خوب خریداری کنید.

انواع مختلفی از تشک در بازار وجود دارد، اما آن را هوشمندانه انتخاب کنید و روی تشکی سرمایه‌گذاری کنید که بهترین خواب و استراحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. هر چه در شب بهتر بخوابید، در روز انرژی و سلامتی بیش‌تری خواهید داشت. این کار واقعا ساده است. در مورد فنگ‌شویی دقت کنید و تشک دسته‌دوم نخرید، زیرا شما نمی‌دانید چه انرژی از مالک قبلی آن وارد تشک شده است.

.

از ارتفاع مناسب تخت‌خواب خود مطمئن شوید.

برای این‌که جریان انرژی فنگ‌شویی متعادلی در زیر تخت‌خواب شما جریان پیدا کند، باید تخت‌خواب شما دارای ارتفاع معقولی باشد. به طور کلی، تخت‌خواب‌ها در قسمت زیرین خود دارای دراور و کشو هستند، اما این تخت‌خواب‌ها در فنگ‌شویی تخت‌خواب‌های خوبی به حساب نمی‌آیند. چرا؟ زیرا هنگام خواب باید انرژی پیرامون بدن شما در جریان باشد و اگر قسمت زیرین تخت‌خواب بسته باشد این جریان اتفاق نمی‌افتد.

.

سعی کنید تا آن‌جا که امکان دارد تخت‌خواب از در دور باشد.

تخت‌خواب را در قسمتی از اتاق‌خواب قرار دهید که به طور مورب از در دور باشد. بهتر است که تخت‌خواب با در، در یک خط نباشند. به عبارت دیگر، وقتی در تخت‌خواب هستید باید قادر به دیدن در باشید، اما نباید در امتداد آن قرار بگیرید. این در می‌تواند در اتاق، در بالکن یا پاسیو، در حمام، و یا در کمد باشد. ایده‌آل این است که تخت‌خواب به طور مورب نسبت به در و در گوشه‌ای از اتاق‌خواب قرار بگیرد.

.

اگر تخت‌خواب شما در نزدیکی در قرار بگیرد، ممکن است با حضور ناگهانی کسی به اتاق شما غافلگیر و شگفت‌زده شوید. هر چه از در دورتر باشید، بیش‌تر آماده چیزی هستید که ممکن است اتفاق بیافتد. دلیل این‌که تخت‌خواب باید دور از در قرار بگیرد همین مسئله است. با این حال، ایده‌آل این است که وقتی از خواب بیدار می‌شوید در، در خط مستقیم دید شما باشد تا این احساس را پیدا کنید که به زندگی خود مسلط هستید.

.

سعی کنید تخت‌خواب خود را پشت به دیوار قرار دهید. علاوه بر یک تخته پشتی خوب، همیشه تخت‌خواب شما باید پشت به یک دیوار مستحکم باشد. وقتی زیر پنجره خوابیده‌اید، انرژی شخصی شما ضعیف‌تر می‌شود چراکه نه پشتیبیان و نه حامی خوبی برای تخت‌خواب شما وجود دارد.

.

فنگ شویی اتاق خواب با انتخاب مناسب تخت

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی