نورپردازی اتاق خواب با چراغ های دکوراتیو مدرن! - سازه برتر



نورپردازی اتاق خواب,چراغ های دکوراتیو,چراغ های دکوراتیو مدرن,نورپردازی اتاق خواب با چراغ های دکوراتیو,دکوراسیون اتاق خواب,اتاق خواب,دکور اتاق خواب,طراحی داخلی,

نورپردازی اتاق خواب با چراغ های دکوراتیو مدرن!

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، توجه به نورپردازی تک تک فضاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این میان یکی از فضاهایی که ما اغلب در حق آن کم لطفی می کنیم و نورپردازی اش را به یک لامپ یا لوستر ساده محدود می کنیم، اتاق خواب مان است. در صورتی که این فضا نیز به اندازه فضاهای دیگر باید از نورپردازی اصولی بهره مند باشد تا آرامش و راحتی ما را فراهم کند.

. هدف اصلی در یک اتاق خواب دست یافتن به نور پس زمینه ای و عاری از درخشش و بدون خیره کردن چشم است.

در اتاق هایی که وسعت زیاد آنها امکان به کارگیری لوازم و اثاثیه ی پایه آزاد را فراهم می کند، این نورپردازی عمومی کاربردی، اغلب به وسیله ی چراغ ها تامین شده و همیشه به وسیله ی نورهای کنار تخت و به طور جداگانه کنترل می شوند. در فضاهای محدود و فضاهای داخلی مدرن، نورپردازی بالاتاب در یک بخش اتاق می تواند راه حل مناسبی باشد که شاید به پدید آمدن حوضچه ای از نور منجر شود. اگر در اتاق کمد وجود داشته باشد، می توان درها را با نورهای پایین تاب مخفی، دیوار شویی کرد.

. در پاره ای از موارد می توان با استفاده از نورهای پایین تاب کم درخشش بر سر تختی گران قیمت اتاق تاکید گذارد و نقطه تمرکز پدید آورد. نتیجه به کارگیری این تکنیک فوق العاده است، اما فراموش نکنید که برای کنترل این نورها کلید جداگانه ای در نظر بگیرید تا بتوانید برای پرهیز از تابش مستقیم، هنگام خواب آنها را خاموش کنید.

.

چراغ های موضعی بهترین نوع نورپردازی پس زمینه را برای اتاق فراهم می کند، که بهتر است علاوه بر یک یا دو چراغی که در فضای اتاق موجود است در هر طرف تخت خواب نیز یک چراغ قرار داده شود. جلوی گنجه ها و کمدها را با منابع پایین تاب و کم ولتاژ مخفی روشن کنید. این تکنیک یک منبع نور مفید را به محیط اضافه کرده، و در عین حال بر نور عمومی نیز می افزاید.

.

نورپردازی اتاق خواب با چراغ های دکوراتیو مدرن!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی