تخت تاشو دیواری، وسوسه فضای بیشتر در دکوراسیون - سازه برتر



تخت تاشو دیواری,تخت تاشو,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون اتاق خواب,طراحی داخلی,

تخت تاشو دیواری، وسوسه فضای بیشتر در دکوراسیون

به جرات می توان گفت داشتن فضای بیشتر در خانه آرزوی هر فردی است. چه خانه بسیار کوچک و نقلی داشته باشید و چه ابعاد خانه برایتان مناسب باشد، دیدن فضای بیشتر برای شما خوشحال کننده خواهد بود. در دکوراسیون اتاق خواب کوچک دغدغه جای گرفتن سرویس خواب قبل از هر چیزی ذهن را به خود درگیر می کند، به همین علت است که به فکر تخت خواب تاشو می روید تا خیالتان راحت شود که می توانید همه آنچه برای خواب راحت و استراحت نیاز دارید را داشته باشید. اگر در فضای اتاق خوابتان، سرویس خواب به راحتی جای گرفته است.

.

آیا برای استفاده از تخت تاشوی دیواری باید حداقل فضای استانداردی در دکوراسیون اتاق خواب وجود داشته باشد؟ کمترین فضای مورد نیاز چقدر است؟

بدلیل نوع طراحی و تنوع ابعادی محصولات بهجا، تولید سفارشی ، منطبق با فضای موجود و نیاز مشتریان محترم امکان پذیر بوده و هیچگونه محدودیتی موجود ندارد.

.

تخت تاشوی دیواری چگونه نصب می شود؟

پس از انتقال قطعات پیش ساخته به محل نصب، تکنسین های مجرب بهجا قطعات را به راحتی در محل مونتاژ و نصب می نمایند. شایان ذکر است تمامی قطعات کاملا آماده نصب بوده و در کمترین زمان (حداکثر چند ساعت) اتاق خوابی نسبتا بزرگ تکمیل و تحویل خواهد شد.

.

در کنار تامین فضای مورد نیاز برای تخت خواب، چه موارد دیگری را می توان از طریق این وسیله به اتاق خواب آورد؟

با توجه به اشغال کمترین سطح در دکوراسیون اتاق خواب و استفاده حداکثر ارتفاع (تا زیر سقف) که هر دو گزینه باعث بزرگ تر و زیباتر جلوه کردن محیط خواهد شد. بدیهی است اجرای کمدهای دیواری پیش ساخته به سبک اروپایی و تنوع زیادی از ویترین، کتابخانه، میز مطالعه و غیره بنا به نیاز مشتریان محترم امکان پذیر است.

. آیا تخت تاشوی دیواری برای تخت خواب دونفره نیز انجام می شود؟

بله، تختخواب تاشو دیواری بهجا در انواع یکنفره، دو نفره و دو طبقه در دو تیپ عمودی و یا افقی بازشو با سایزبندی استاندارد عرض ۹۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۶۰، ۱۸۰ سانتیمتر و حتی ابعاد سفارشی غیر استاندارد نیز قابل تولید هستند.

.

تخت تاشو دیواری، وسوسه فضای بیشتر در دکوراسیون

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی