آموزش ایجاد سایه برای پرسوناژ در فتوشاپ - سازه برتر



[caption id="attachment_6519" align="alignnone" width="500"]آموزش رایگان پست پروداکشن فتوشاپ , آموزش ویدئویی پست پروداکشن , آموزش پست پروداکشن , دانلود آموزش پست پروداکشن , دانلود رایگان پست پروداکشن , پست پروداکشن  , پست پروداکشن فتوشاپ , پست پروداکشن معماری آموزش ایجاد سایه برای پرسوناژ در فتوشاپ[/caption]  

با سلام و عرض ادب خدمت علاقمندان سایت سازه برتر و دوستداران گرافیک کامپیوتری. یکی دیگر از سری آموزشهای رایگان فتوشاپ در معماری را برای شما آماده کرده ایم. اکثر دوستانی که در زمینه معماری در تری دی مکس فعالیت میکنند؛ چه در زمینه طراحی داخلی و چه در زمینه طراحی خارجی، به طرح های خود پرسوناژ انسان اضافه میکنند.

هم برای طبیعی تر شدن طرح و هم برای نشان دادن مقیاس فضاها نسبت به تناسبات انسان. انجام این امر در خود نرم افزار شبیه ساز سه بعدی امکان پذیر است اما بدلیل کیفیت نامطلوب و پیچیدگی کار، در فتوشاپ به این موضوع میپردازند. افزودن پرسوناژ در فتوشاپ بسیار بهتر و سریعتر صورت میگیرد. در آموزش قبلی، موضوع افزودن پرسوناژ انسان و هماهنگ کردن آن با محیط را به شما آموزش دادیم.

حال اینکه برای طبیعی شدن صحنه، پرسوناژ احتیاج به سایه و بازتاب دارد که البته با توجه به زاویه تابش و زمان تابش باید این سایه و بازتاب نیز تنظیم گردد. در این آموزش کاربردی، با ابزار های مورد نیاز در فتوشاپ آشنا خواهیم شد و فرا خواهیم گرفت چگونه برای پرسوناژ در صحنه، سایه ایجاد کنیم.

با ما همراه باشید.

  عنوان: دانلود آموزش ایجاد سایه برای پرسوناژ در فتوشاپ فرمت : mp4 حجم:  MB 10 منبع: سازه برتر پسورد : www.saze20.ir SAZE20.IR   .  width=
مشاهده آنلاین: توجه کنید که کیفیت این فیلم در آپارات کاهش پیدا کرده و در صورتی که مایلید این فیلم را با کیفیت بالا مشاهده کنید حتما از لینک فوق این فیلم را دانلود کنید.