آموزش ابزار ترکیبی LOFT در مدلسازی - سازه برتر



[caption id="attachment_6308" align="alignnone" width="500"]تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , 3dsmax آموزش ابزار ترکیبی LOFT در مدلسازی[/caption]  

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز سایت سازه برتر و دوستداران تری دی مکس در معماری. امروز نیز با یکی دیگر از سری آموزشهای رایگان تری دی مکس در معماری در خدمت شما هستیم. در این آموزش کاربردی شما با ابزار پرکاربرد ترکیبی LOFT آشنا خواهید شد. این ابزار از ابزارهای پرکاربرد مدلسازی در معماری است. و بر اساس تکرار یک یا چند شی دوبعدی بر روی مسیر دو بعدی کار می کند.

در این روش نیم رخ یا برش مقطعی یک شی بر روی مسیر حرکت داده می شود و شی LOFT که یک شی سه بعدی است ایجاد می شود. برای کار با این ابزار احتیاج به یک مسیر دو بعدی و یک یا چند شکل دو بعدی ترجیحا بسته است. بدین صورت که میتوان ابتدا یکی از اشکال را برای LOFT تعریف کرد و یک شکل سه بعدی با مقطع شکل انتخابی داشت و در طول مسیر تعیین شده مقطع را به شکل یا اشکال دیگری تغییر داد. معمولا در حوزه معماری از این ابزار برای طراحی قاب های عکس، لبه های میز، گچ بری کنار دیوارها و میانه سقف، ستون ها ، رواق ها و نیز ساخت خیابان استفاده میشود. امیدواریم از این آموزش نیز بهره کافی را ببرید.

  عنوان : آموزش ابزار ترکیبی  LOFT در مدلسازی فرمت: mp4 حجم فایل فشرده  : 7 MB منبع: سازه برتر پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir تری دی مکس , آموزش تری دی مکس , تری دی مکس در معماری , آموزش رایگان تری دی مکس , آموزش ویدئویی تری دی مکس , مدلسازی , آموزش مدلسازی , مدلسازی سنتی , آموزش مدلسازی معماری سنتی , مدلسازی مسجد در تری دی مکس , مدلسازی معماری سنتی , فیلم آموزش مدلسازی مسجد , آموزش ویدئویی مدلسازی سنتی در تری دی مکس , مدلسازی بنای سنتی در تری دی مکس , مدلسازی مسجد , آموزش مدلسازی مسجد , 3dsmax , آموزش 3dsmax , آموزش مدلسازی بنای سنتی مسجد در 3dsmax , modeling mosque in 3dsmax   .

برترین آموزش های تخصصی تری دی مکس و Vray در معماری

   width= sazee3