انتخاب و خرید هود مناسب برای آشپزخانه - سازه برتر



هود مناسب برای آشپزخانه,خرید هود مناسب برای آشپزخانه,انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه,هود آشپزخانه,

انتخاب و خرید هود مناسب برای آشپزخانه

هر خانم خانه داری بیش از هر قسمت خانه دوست دارد آشپزخانه اش شیک و مجهز باشد و انجام کارهای روزانه را برای او آسان تر گرداند. انتخاب لوازم خانگی خوب و با کیفیت یکی از مهم ترین اقداماتی است که علاوه بر اینکه آشپزخانه ی شما را زیبا و جذاب می سازد، راحتی و آسایش اهل خانه را نیز به دنبال دارد. یکی از این از لوازم که حضورش در خانه های امروزی ضرورت دارد، هود است.

. هود بدون دودکش، هودی است که دود را از طریق دودکش به بیرون منتقل نمی کند. در عوض این نوع هود قبل از چرخش هوا در اتاق، آن را از یک فیلتر رد می کند. این فیلتر تعبیه شده تا آن مقدار از دود، بخار، روغن و بویی که ممکن است، از هوا گرفته شود. این داکت های بدون دودکش برای پروژه های بازسازی دکوراسیون منزل که قبلا محل دودکش در آنها تعبیه نشده، بسیار مناسب است. این هود ها همچنین از این جهت که هوای تهویه شده یا گرم شده خارج نمی شود، دوستدار محیط زیست هستند. برای انتخاب و خرید هود، لازم است آنها را از لحاظ قیمت، زیبایی شناسی، عملکرد و سطح ایجاد سر و صدا بررسی کنید.

.

۱. برای خرید هود آشپزخانه بودجه ی خود را ارزیابی کنید.

بودجه ی شما سطح عملکرد و ظاهری را که از یک هود انتظار دارید محدود می کند. عامل اصلی هزینه ی یک هود معمولا مربوط به زیبایی آن است. هودهای استیل ضد زنگ معاصر با ظاهری صیقلی معمولا از مدل های دیگر گران تر اند. بودجه ی هود تان را بر اساس پولی که برای دستگاه های دیگر تان هزینه کرده اید، تعیین کنید. برای مثال شما هرگز یک اجاق گاز استیل ضد زنگ پیشرفته را با یک هود پلاستیکی ارزان ترکیب نمی کنید.

.

۲. برای هود آشپزخانه بین فیلتر زغالی و فیلتر آلومینیومی انتخاب کنید.

هودهای بدون دودکش هوا را از طریق فیلتر شبکه ای زغالی یا آلومینیومی عبور می دهند. فیلتر های زغالی در زدودن همه ی حالات ذرات، روغن ها و بوها خیلی بهتر عمل می کنند. هرچند به آسانی تمیز نمی شوند و باید به صورت دوره ای جایگزین شوند. فیلترهای شبکه ای آلومینیومی روغن ها و بوها را به خوبی فیلتر نمی کنند، اما به آسانی با آب و صابون شسته می شوند.

.

۳. در انتخاب هود اولویت های زیبایی مورد نظر تان را بسنجید.

هود های بدون دودکش درست مانند نمونه های دودکش دار دارای سبک های و طرح های متنوعی است. هود هایی با پرداخت استیل ضد زنگ، سفید، سیاه و رنگی موجود است. اگر می خواهید هود تان را با اجاق گاز تان ست کنید، با تولید کننده ی اجاق تان تماس بگیرید و ببینید هودی مطابق با نمونه ی گاز تان تولید کرده اند یا نه.

.

۴. سرعت جریان هوای مطلوب تان را برای هود آشپزخانه در نظر بگیرید.

میزان ایده آل گردش هوای هود ها، به اندازه ی آشپزخانه ی شما بستگی دارد، اما این میزان برای هود های دودکش دار که هوا را به بیرون خارج می کنند، خیلی مهم تر است. کارشناسان لوازم خانگی هخامنش که فروشنده انواع تجهیزات خانگی مانند فر، هود و گاز، شیرآلات بهداشتی از برندهای معروف و معتبر مانند: استیل البرز، کن، بیمکث، ناب استیل، LETO، T&D می باشد تأکید دارند که اثربخشی واقعی یک هود بدون دودکش به طور قابل ملاحظه ای توسط کیفیت فیلتر آن تعیین می شود، نه میزان هوایی که منتقل می کند. در غیر این صورت، میزان بالای گردش هوا بر قدرتمندتر بودن هود دلالت می کند.

.

۵. سطح ایجاد سر و صدای هود بدون دودکش را بررسی کنید.

همه ی هود ها سر و صدا ایجاد می کنند، زیرا باید فن های قدرتمند را برای حرکت هوا به کار گیرند. واحد بلندی صدا را در هود موردنظرتان بررسی کنید و هودی را انتخاب کنید که برای استفاده ی خانگی مناسب باشد و صدای زیاد آن باعث آزار شما نشود.

.

انتخاب و خرید هود مناسب برای آشپزخانه

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی