افزودن پرسوناژ انسان به تصویر در فتوشاپ - سازه برتر



[caption id="attachment_6517" align="alignnone" width="500"]آموزش رایگان پست پروداکشن فتوشاپ , آموزش ویدئویی پست پروداکشن , آموزش پست پروداکشن , دانلود آموزش پست پروداکشن , دانلود رایگان پست پروداکشن , پست پروداکشن  , پست پروداکشن فتوشاپ , پست پروداکشن معماری

افزودن پرسوناژ انسان به تصویر در فتوشاپ

سلام میکنیم به همراهان سایت سازه برتر و علاقمندان به طراحی کامپیوتری، در مورد اهمیت نرم افزارها در زمینه های معماری و عمران قبلا صحبت شده، و ارزش این موضوع را میدانیم. اما میخواهیم در مورد نرم افزار فتوشاپ و کاربرد آن مخصوصا در معماری توضیح دهیم. امروزه یادگیری فتوشاپ برای دوستان عرصه معماری به یک امر الزامی مبدل گردیده است.

 

چه دانشجوی معماری و چه معمار، امروزه باید با این نرم افزار در سطح حرفه ای آشنایی داشته باشد، زیرا فتوشاپ لازمه کار طراحی و ارائه است. در مبحث راندوی پلان، نما، برش، سایت پلان، شیت بندی، تهیه پوستر معماری و پرزانته کار، فتوشاپ تنها و بهترین گزینه است، همچنین در مبحث شبیه سازی سه بعدی نیز مرحله پست پروداکشن در فتوشاپ که مرحله پایانی است، تاثیر بسیار زیادی بر واقع گرایی و طبیعی شدن رندرهای خام میگذارد.

 

در مرحله پست پروداکشن میتوانیم تغییرات بسیار زیاد و جذابی را بر روی رندرهایمان اعمال کنیم. در این آموزش پست پروداکشن با یکی از تکنیکهای این مبحث آشنا میشویم. فرا میگیریم که چگونه به صحنه تهیه شده از نرم افزار سه بعدی، پرسوناژ انسان اضافه کنیم و از نظر نور، سایه و هماهنگی با محیط، طوری پرسوناژ را با صحنه تطبیق دهیم که کاملا واقعی بنظر برسند. این تکنیک کاربرد فراوانی دارد و تقریبا اکثر طراحان به همین روش پرسوناژ انسان یا هر چیز دیگری را به صحنه هایشان اضافه میکنند. شما را به دیدن این آموزش کاربردی دعوت میکنیم.

(برای مشاهده تمامی آموزش های پست پروداکشن فتوشاپ در معماری کلیک کنید)

عنوان: فیلم افزودن پرسوناژ انسان به تصویر در فتوشاپ

فرمت: mp4

حجم:  MB 21

منبع: سازه برتر

پسورد فایل فشرده :

 

www.saze20.ir

SAZE20.IR

.

www.saze20.ir

 



  1. نوید

    عالی بود دمتون گرم باسایت فوق العادتون

    1. محمد غفوری تبار

      ممنون از نظرات صمیمانه شما که به ما انگیزه میدید