میز اپن شیشه ای، سادگی مدرن در دکوراسیون آشپزخانه! - سازه برتر



میز اپن شیشه ای,اپن شیشه ای,میز اپن,اپن آشپزخانه,جنس اپن,دکور آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه,

میز اپن شیشه ای، سادگی مدرن در دکوراسیون آشپزخانه!

انتخاب بهترین نوع کابینت همیشه دغدغه افراد برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه ایده آل است. شاید مهمتر از ظاهر و جنس کابینت، سطح روی کابینت و اپن آشپزخانه باشد. این سطوح هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و جابجایی ظروف و وسایل روی آنها، باعث کارایی بیشترشان می شود. شیشه از متریالی است که این روزها برای صفحه کابینت و همچنین میز اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و سبک جدیدی را در دکوراسیون آشپزخانه به وجود آورده است.

.

یکی از نکاتی که باید در انتخاب کابینت در نظر گرفت، صفحه کابینت و میز اپن آشپزخانه است. برای استفاده از شیشه در کابینت آشپزخانه می توانید بدنه را از هر متریال مورد نظر خود داشته باشید و صفحه رویی را از جنس شیشه کار کنید. پیشنهاد می شود سبکی از کابینت را انتخاب کنید که در ترکیب با شیشه زیبایی بیشتری به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد. استفاده از شیشه در صفحه کابینت در حالی که توجه چندانی را به خود جذب نمی کند، ظاهری متفاوت را در آشپزخانه به وجود می آورد.

.

میز اپن شیشه ای در آشپزخانه مدرن

استفاده از شیشه در میز اپن ظاهر مدرن و متفاوت به آشپزخانه می دهد. تصور کنید که آشپزخانه مینیمال شما با یک میز اپن شیشه ای چه حس خوبی به فضا می دهد. شیشه های ساده و بدون رنگ را می توان به سادگی با هر رنگی از کابینت و آشپزخانه هماهنگ کرد. به گفته شیشه و آینه گلستان می توانید از شیشه های رنگی در میز اپن و کانتر آشپزخانه استفاده کنید تا با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد. شیشه های دارای طرح و نقش زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می بخشد.

.

صفحه کابینت شیشه ای

جالب است بدانید که شیشه این قابلیت را دارد تا در هر سبک دکوراسیون بنشیند. کابینت های به سبک کلاسیک و لوکس دارای تزیینات زیادی هستند و بسیاری از افراد دوست دارند در زمان کار در آشپزخانه نیز از این تزیینات لذت ببرند و قسمت های کار شده کابینت را ببینند. در این حالت است که می توانید از شیشه برای صفحه کابینت استفاده کنید. کابینت جزیره که در قسمت بالایی تزیینات زیبایی دارد را با یک شیشه مقاوم و نشکن بپوشانید. حالا دیگر زیبایی کابینت شما در هر لحظه دیدنی است!

.

مسلم است که مقاومت متریال استفاده شده در صفحه کابینت و میز اپن دارای اهمیت بسیار است و علاوه بر زیبایی در زمان خرید باید به این نکته نیز توجه کرد. شیشه هایی که در میز اپن و کانتر استفاده می شوند، در برابر حرارت مقاوم هستند، به آسانی تمیز می شوند و همچنین غیر قابل نفوذ هستند.

.

میز اپن شیشه ای,اپن شیشه ای,میز اپن,اپن آشپزخانه,جنس اپن,دکور آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه,

میز اپن شیشه ای در آشپزخانه کوچک

برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک باید از کابینت مدرن و ساده استفاده کنید تا فضای قابل استفاده بیشتری در اختیار داشته باشید. شیشه یکی از متریال های پر طرفداری است که همیشه کاربرد بسیاری داشته است و هیچ گاه هم از رده خارج نمی شود.

سطح رویی کابینت آشپزخانه از جنس شیشه مناسب آشپزخانه کوچک است. متریال ساده شیشه بدون تزیینات اضافی فضای مورد نیاز برای رفت و آمد در آشپزخانه را حفظ می کند. طبق گفته شیشه و آینه گلستان به دلیل سطح صاف و صیقلی باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد و به دلیل انعکاسی که از فضا در سطح شیشه به چشم می خورد، این اتفاق می افتد.

.

در دکوراسیون آشپزخانه های زیادی دیده می شود که از اپن آشپزخانه به عنوان سطحی برای کار و یا به عنوان میز ناهار خوری استفاده می شود. یکی از روش هایی که می توانید شیشه را به دکوراسیون آشپزخانه خود و به عنوان سطحی برای استفاده به کار ببرید، کانتر شیشه ای در آشپزخانه است.

.

میز اپن شیشه ای,اپن شیشه ای,میز اپن,اپن آشپزخانه,جنس اپن,دکور آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه,

کانتر شیشه ای در آشپزخانه می تواند به عنوان میز غذاخوری و با نام میز اپن شیشه ای کاربرد داشته باشد و بدون اینکه روی کابینت قرا بگیرد، به عنوان سطحی برای غذا خوردن مورد استفاده قرار بگیرد.

.

میز اپن شیشه ای، سادگی مدرن در دکوراسیون آشپزخانه!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی