دکوراسیون آشپزخانه 2017، ده مد پرطرفدار امسال چه بود؟ - سازه برتر



دکور اشپزخانه,دکوراسیون اشپزخانه,کاشیکاری های روی کابینت,

دکوراسیون آشپزخانه 2017، ده مد پرطرفدار امسال چه بود؟

شاید شما هم به دنبال دکوراسیون آشپزخانه ای به روز هستید و دوست دارید تا فرصت هست در دکوراسیون خود از مدهای پرطرفدار امسال دور نمانید، پس بهتر است تا آخر با این مقاله به ترجمه از وبسایت Houzz همراه باشید، تا شما را با 10 مد پرطرفدار سال 2017 برای دکوراسیون آشپزخانه آشنا کنیم.

استفاده از شیرآلات طلایی در دکوراسیون آشپزخانه

با اینکه امروزه پوشش های براق و صیقلی فلز کروم طرفداران بسیار زیادی به خود جلب کرده است، اما در مد جدید دکوراسیون آشپزخانه رنگ طلایی طرفداران بیشتری داشته است و در این بین رنگ رزگلد برای عناصر فلزی در صدر جدول می درخشد. رنگ طلایی در طراحی داخلی به خوبی با سایر عناصر هماهنگ می شود و اغلب فضایی را ایجاد می کند که از نظر دیداری چشم نواز تر از فلز کروم است و ظاهری مدرن در عین حال لوکس به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد.

.

استفاده از نیمکت در طراحی آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه 2017 نیمکت ها هرچه باریک تر باشد بهتر است! همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید این نیمکت های راحتی کاربرد بسیار خوبی برای این فضا دارد؛ همچنین انتخاب ترکیب رنگ سیاه و سفید این دکوراسیون آشپزخانه در ترکیب با رنگ گرم چوب فضایی مدرن را به وجود آورده است.

.

دکور اشپزخانه,دکوراسیون اشپزخانه,کاشیکاری های روی کابینت,

 

. استفاده از کاشی بین کابینتی برجسته

تعجبی ندارد که با پیشرفت های جدید در زمینه کاشی دیواری، بسیاری از طراحان به دنبال استفاده از کاشی در تمام سطوح دیوار آشپزخانه ها هستند تا فضایی خلق کنند که زیبایی بیشتری داشته باشد. استفاده از کاشی دیواری برجسته ایده ی تازه ای در دکوراسیون نیست بلکه از گذشته های دور در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گرفت که امروزه یکی از مدهای پرطرفداری است از طرف طراحان صاحب سبک پیشنهاد می شود.

.

انتخاب کاشی های خاص برای آشپزخانه

یکی دیگر از مدهای پر طرفدار سال 2017 انتخاب کاشی های خاص برای دکوراسیون آشپزخانه است. در این تصویر نیز روش جدید از استفاده کاشی دیواری در طراحی آشپزخانه را می بینید. کاشی های با اشکال هندسی متفاوت مانند آنچه مشاهده می کنید حتی اگر دارای الگوهای نامنظمی باشند که تکرار شده اند نیز ظاهر زیبایی دارند و میتوانند جلوه ی متفاوتی به فضای آشپزخانه ی شما ببخشند.

. کاشی کاری گرافیکی در کف آشپزخانه

یکی از بخش هایی که می توانید به سادگی از اشکال گرافیکی برای آن استفاده کنید، فضای کف است که با سادگی می توانید با الگو های گرافیکی سطح آن را پوشش دهید و ظاهر خاصی برای آن به وجود بیاورید. بهتر است الگوی اطراف کاشی ها را به رنگ روشن یا خنثی انتخاب کنید تا کاشی های کف آشپزخانه در مرکز فضا قرار بگیرد؛ همچنین بهتر است از رنگ هایی برای کاشی کف استفاده کنید که با رنگ کابینت آشپزخانه هماهنگی داشته باشد.

.

استفاده از فضای دیوار در طراحی آشپزخانه

با توجه به کمبود فضا در خانه های امروزی طراحان همواره در صدد هستند تا معضل کمبود فضا را در دکوراسیون آشپزخانه های امروزی برطرف کنند. به همین دلیل است که طراحان داخلی و غالبا کابینت سازها به دنبال روش های خلاقانه ای برای نگهداری وسایل در آشپزخانه ها هستند.یکی از این موارد استفاده از فضای دیوار با شلف های دیواری است که در سال 2017 بسیار پر طرفدار شده است.

.

نورپردازی مناسب دکوراسیون آشپزخانه

نورپردازی مناسب در کنار استفاده از نور مخفی برای بخش های مختلف دکوراسیون آشپزخانه یکی دیگر از مدهای پرطرفدار سال 2017 است. برخلاف گذشته نورپردازی در آشپزخانه هم اکنون عنصر مهمی است که هم تاثیر زیبایی شناسی بر دکوراسیون داخلی می گذارد و هم تاثیر مستقیم بر عملکرد فضا می گذارد.

. قرار دادن لوازم خانگی در معرض دید

در طراحی های گذشته، طراحان تمام توان خود را به کار می بردند تا لوازم برقی خانگی را از دید پنهان کنند، اما امروزه قرار دادن لوازم برقی در معرض یکی از مهمترین ترند ها و مدهای پرطرفدار دکوراسیون آشپزخانه است. به عنوان مثال همان طور که در تصویر میبینید هودی که در بالای کابینت جزیره وجود دارد هماهنگ با متریالی است که در صفحه کابینت جزیره به کار برده شده است ویا رگه هایی که در سنگ استفاده شده وجود دارد، به سرعت توجه را به خود جلب می کند ولی حضور آن باعث شده زیبایی هود آشپزخانه را ببینید و عملکردش مخفی بماند.

.

دکور اشپزخانه,دکوراسیون اشپزخانه,کاشیکاری های روی کابینت,

. دیوارپوش متفاوت در دکوراسیون آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه 2017 دیوارپوش آشپزخانه می تواند چاپی از یک طرح خاص باشد و یا خصوصیات شخصیتی یا علایق افراد خانه را به تصویر بکشد. این روش روز به روز محبوبیت بیشتری بین طراحان و صاحب خانه ها پیدا می کند، چرا که با این روش می توانند دکوراسیون خانه را به سبک خودشان طراحی کنند و ردی از علاقه ی خودشان در این فضا باقی بگذارند.

.

استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون آشپزخانه

با توجه به اینکه رنگ امسال به گفته شرکت پنتون رنگ سبز اعلام شده، فرصت خوبی برای استفاده از این رنگ در دکوراسیون آشپزخانه سال 2017 است. بهتر است رنگ سبز را در دکوراسیون آشپزخانه در ترکیب با رنگ گرم چوب مورد استفاده قرار دهید تا جلوه ی بهتری در فضای شما داشته باشد.

.

دکوراسیون آشپزخانه 2017، ده مد پرطرفدار امسال چه بود؟

منبع : آی هم

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی