کابینت آشپزخانه، کلاسیک یا مدرن؟ - سازه برتر



,کابینت آشپزخانه,کابینت آشپزخانه، کلاسیک,کابینت آشپزخانه مدرن,کابینت,

کابینت آشپزخانه، کلاسیک یا مدرن؟

امروزه طراحی در همه بخش های زندگی یک انسان دارای اهمیت است، فضایی که فرد در آن زندگی می کند هم از این امر مستثنا نیست. پرداختن به معماری داخلی خانه و دکوراسیون آن از مواردی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد و حتی بحث فنگ شویی و تقسیم مناسب این انرژی ها در فضای خانه نشان می دهد که بحث آرامش انسان در جایی مانند خانه که محل امن و آرامش محسوب می شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

.

آشپزخانه از قدیم الایام با نامی که برای آن در نظر گرفته شده است با خود بار کلماتی چون گرما و حرارت را به دنبال دارد و چه بسا که این گرما و حرارات و آرامش با یک طراحی خوب و مناسب می تواند دوچندان شود. سوالی که در لحظه اول در ذهن هر فردی روشن می شود این است چه عواملی در طراحی کابینت آشپزخانه می تواند در کاربردی تر کردن آن تاثیر بگذارد؟

. آشنایی با سبک محصولات و استفاده درست از وسایل و چیدمان مناسب آن ها در کنار هم و اهمیت دادن به این موضوع که آیا همه این وسایل مورد استفاده در فضای آشپزخانه برای شما کاربردی است یا اینکه صرفا برای زیبایی فضای خانه، شما آن را انتخاب کرده اید از عوامل که می تواند تاثیر گذار باشد. شرکت مهر چوب آویژه در اینجا با مثال های کاربردی و دادن اطلاعات لازم شما را در این امر یاری می کند.

.

,کابینت آشپزخانه,کابینت آشپزخانه، کلاسیک,کابینت آشپزخانه مدرن,کابینت,

.

تصویری که شما می بینید یک کابینت به سبک کلاسیک است. در سبک کلاسیک معمولا از متریال چوب استفاده می شود. سبک کلاسیک به قرینه سازی و المان هایی که در آن تکرار می شود بیشتر شناخته می شود و رنگ که شما می توانید برای آن استفاده کنید از تنوع لازم برخوردار است، اما اگر فضای آشپزخانه شما نور کافی ندارد بهتر است به سراغ رنگ های روشن بروید و فضای سالن را به نحوی چیدمان آن را طراحی و انتخاب کنید که از سبک کلاسیک پیروی نماید. . پیشنهاد ما این است وقتی به سراغ سبک کلاسیک می روید به سراغ تضاد مشخصی در انتخاب وسایل نروید. سعی کنید وسایل که در فضا مورد استفاده قرار می دهید حتما کلاسیک باشد حتی المان هایی که برای پوشش کاغد دیواری و حتی کاشی که در فضای آشپزخانه استفاده می شود و مبلمانی که در سالن قرار گرفته می شود حتی الامکان به سبک کلاسیک نزدیک باشد.

.

همه این عواملی که از آن صحبت شد در طراحی کابینت آشپزخانه این خانه سعی شده مورد توجه قرار گیرد و حتی مبلمان و برچسب هایی که برای بخشی از دیوار سالن استفاده شده از سبک کلاسیک پیروی می کند و وسایل استفاده شده در آشپزخانه کلاسیک و سفارش دهنده محصول به مشاوره و طراحی که برایش در نظر گرفته شده است اهمیت داده است و به اصطلاح اجزای کار در کنار هم همنشینی خوبی داشته و این انرژی که شما به لحاظ جذابیت کار دریافت می کنید آرامش لازم را برای شما ایجاد می کند.

. اگر جز آن دسته افرادی هستید که به بازی رنگ در خانه علاقه دارید و انرژی های لازم را از طریق رنگ ها در خانه دریافت می کنید استفاده از سبک مدرن برای طراحی که شما در ذهن دارید مناسب تر است. علت اصلی که شرکت مهر چوب آویژه سبک مدرن را به شما پیشنهاد می کند این است که در سبک مدرن متریالی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ام دی اف است. کارهایی که به سبک مدرن اجرا می شود حالت صاف و به اصطلاح فلت دارد و بازی رنگ در آن نقش اساسی دارد. در واقع شما به سبک کار که توجه می کنید فضای گسترده ای از رنگ ها را در آن می بینید که حدالامکان از خطوط و جزییات کمتری در آن به کار برده شده است.

.

در اینجا بازهم این نکات قابل اهمیت است و همچنان برآن تاکید می کنیم که این سبک هم در کابینت آشپزخانه شما در صورتی می تواند جذابیت لازم را داشته باشد که عناصری مانند نور و ... در نظر بگیرید. اگر فضای آشپزخانه از نور کمتری برخوردار است و تاریک است و از نور طبیعی کمتر می توانید استفاده کنید، در اینجا رنگ نقش اساسی را دارد و به سراغ رنگ های روشن بروید زیرا قرار است فضای گسترده ای را به رنگ اختصاص دهید.

.

,کابینت آشپزخانه,کابینت آشپزخانه، کلاسیک,کابینت آشپزخانه مدرن,کابینت,

.

اگر فضای گرم آشپزخانه مهم است با انتخاب رنگ هایی مانند قرمز می توانید گرما را میهمان خانه خود کنید و با توجه به تنوعی که در کاشی های آشپزخانه وجود دارد بخشی از توزیع رنگ ها را با انتخاب کاشی های مناسب و حتی وسایلی که می خواهید خریداری کنید با انتخاب آن ها به سبک مدرن می توانید فضای دلنشین که همیشه در ذهن و خاطرتان بوده ایجاد کنید.

.

کابینت آشپزخانه، کلاسیک یا مدرن؟

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی