لوستر آشپزخانه، لامپ های فانتزی طور! - سازه برتر



 width=

لوستر آشپزخانه، لامپ های فانتزی طور!

بهتر است سبک مخصوص خود را برای نورپردازی در آشپزخانه انتخاب کنید! هیچ چیز هیجان انگیز تر از این نیست که خودتان آشپزخانه محبوبتان را نورپردازی کنید. قبل از اینکه مشغول رویا پردازی های نورانی شوید بهتر است بیش تر با لوستر های فانتزی آشپزخانه های مدرن آشنا شوید.

.

لطفا انواع روشنایی را بشناسید!

روز به روز تنوع وسایل روشنایی بیش تر می شود. کافیست سری به همین لاله زار خودمان بزنید تا منظورم را بهتر متوجه شوید. یکی از دلایل اینکه در خرید لامپ و لوستر مورد نظرمان گیج می شویم نشناختن مسئولیت چراغ ها و وسایل روشنایی است. به طور کلی نورهای فضای داخلی را می توانیم به سه دسته تقسیم کنیم : نور عمومی، نور کار و نور دکوراتیو.

.

نور عمومی: به طور کلی مسئولیت روشن کردن کل فضا را دارد. این نور همان نوریست که به شما کمک می کند راه خودتان را در منزل پیدا کنید. نور کار: مسئولیت تنظیم و تأمین نور برای کار خاصی است که انجام می دهید. مثلا هنگامی که مشغول پخت و پز هستید؛ همه شما چراغ هود را روشن می کنید تا سطح گاز روشن تر شود به این نور که سطح مشخصی را روشن می کند نور کار می گویند. نور دکوراتیو: نورهایی هستند که جنبه تزیینی دارند. این گروه گاهی می توانند مسئولیت نورهای کار را هم انجام دهند. به طور مثال لوستر های تزیینی بالای کانتر آشپزخانه ،صفحه کانتر را روشن می کنند و شما می توانید راحت تر روی پیشخوان غذا میل کنید.

.

لامپ های رشته ای فانتزی برای آشپزخانه

.

آماده باشید تا با این لامپ ها بین نشیمن و آشپزخانه مدرن و فانتزی خود رقابت ایجاد کنید. این چراغ های led که به طور نوستالژیکی شبیه به لامپ های رشته ای طراحی شده اند علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، با خود نور فراوانی را به آشپزخانتان می آورند. زیر این نور وسایلتان می درخشند به خصوص اگر لوازم آشپزخانتان سیلور هستند.

.

 width=

نورپردازی آشپزخانه با لامپ های مینیمال

.

اگر به یک دکوراسیون ساده نیاز دارید بهتر است از طرح های مینیمال استفاده کنید . یک لوستر مینیمال بالای میز غذا خوریتان آویزان کنید. یک چراغ مینیمال دقیقا نوری را به شما می دهد که موقع صرف غذا یا کار روی کانتر به آن نیاز دارید. شما چه رنگی را برای آشپزخانه خود نیاز دارید؟ این لوستر های مینیمال تنوع رنگ بسیاری دارند. حتما رنگ دلخواهتان را در بینشان پیدا خواهید کرد.

.

 width=

لامپ های عصر صنعت در دکوراسیون آشپزخانه

این نوع چراغ ها به دوران شکوفایی مدرنیته تعلق دارند؛ با این حال هنوز هم مد هستند و برای خیلی ها از جمله خود من محبوبند. اگر آشپزخانه مدرن یا مینیمال دارید این لامپ ها انتخاب درستی هستند

.

 width=

. آخرین مد بازار یا عجیب ترین لامپ ها

شاید به نظر عجیب برسند ولی در نوع خودشان شاهکار هستند! فقط باید بدانید کجا نصبشان کنید! این لوسترهای عجیب و زیبا مخصوص آشپزخانه های جزیره ای هستند. شما برای جزیره آشپزخانتان به یک لامپ دکوراتیو با کمی روشنایی نیاز دارید. جزیره اسرار آمیز شما نیاز به چراغ های یک شکل ندارد بلکه به یک لوستر اسرار آمیز نیاز دارد تا رمز آلود شود! شاید بعد از نصب این لوستر گنج هم پیدا کردید!

.

. نورپردازی داخل کابینت؛ رنگ های پنهان پشت شیشه ها

استفاده از رنگ ها بهترین روش برای خلق نقطه کانونی در آشپزخانه شما هستند. نور عمومی سفید فضای آشپزخانه را با یک نور به رنگ روشن ترکیب کنید. این نور ممکن است پشت درب های شیشه ای کابینت شما مخفی شده باشد. با این کار هم ظروف دکوریتان بیش تر به چشم می آیند و هم از یکنواختی نور آشپزخانه رهایی پیدا می کنید. صاحب یک آشپزخانه شاد و پر تحرک باشید!

.

لوستر آشپزخانه، لامپ های فانتزی طور!

منبع : چیدانه

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی