دانلود فایل آماده آشپزخانه ۳d max ، کلاسیک - سازه برتر



دانلود آبجکت کابینت تری دی مکس, دانلود آبجکت های آشپزخانه 3d max , دانلود آبجکت های آشپزخانه تری دی مکس, دانلود ابجکت لوازم اشپزخانه,

دانلود فایل آماده آشپزخانه ۳d max ، کلاسیک

در این قسمت برای آن دسته از همراهان گرامی سازه برتر که به دنبال یک مدل سه بعدی آشپزخانه کلاسیک هستند، یک مدل سه بعدی از آشپزخانه به سبک کلاسیک برای نرم افزار تری دی مکس (۳Ds Max) را آماده دانلود نموده ایم. فایلی که در این بخش دانلود می کنید با پسوند max است و می توانید دقیقا مدل بالا را در نرم افزار مشاهده نمایید. در مجموع اگر به دنبال یک صحنه آشپزخانه کلاسیک هستید، این مدل می تواند بسیار مفید باشد.

.

آشپزخانه برای خانمها مهم ترین فضای خانه است زیرابدون اینکه متوجه باشند 3/4وقت خود را در آن سپری میکنند.و بدون اینکه بدانند چهچیزی باعث خستگی روحی آنها میشود!!زیرا در اکثر آشپزخانه ها رنگها کابینتها وچیدمان ها در بدترین حالت خود قرار دارند و ما به آن اهمیت نمیدهیم .

.

براى داشتن مطبخ مدرن لازم است که دیوارها و کابینت ها و تمامى قفسه هابا رنگ دلخواه کدبانو که بایستى از میان رنگ هاى فوق باشد،رنگ آمیزى شود. اگرپنجره اى درآشپزخانه موجود است، بایستى زوارش، رنگ متضاد دیوارها استفاده شودپرده را نیز هم رنگ یا تلفیقى از زرد، قرمز و نارنجى انتخاب کنید. در خرید میزوصندلى آشپزخانه هم دقت کنید که پایه هاى فلزى و رویه اى هم رنگ با زوار پنجره داشتهباشند.یعنى اگرزوارپنجره شما قرمزاست رویه صندلى ها رااز پارچه قرمز انتخابکنید.

. یک لوسترمدرن که جدیداً بهاشکال مختلف هندسى طراحى شده درست دربالاى میز ناهارخورى آویزان کنید. یادتان نرودکه در یک مطبخ مدرن تمامى وسایل اعم از بشقاب ها،لیوان ها،جاى قهوه وشکر بایستىدرداخل قفسه ها قرارگیرندنه در روى آنها. پس جز یک گلدان کوچک یا دو،سه عددلیوان فانتزى چیز دیگرى روى کابینت ها قرار ندهید..

.

دراین مطلب از سازه برتر فایل آماده آشپزخانه ۳d max ، کلاسیک برای دانلود قرار داده ایم.

.

 />  <a href=دانلود فایل آماده آشپزخانه ۳d max ، کلاسیک

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  52 MB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود فایل آماده آشپزخانه ۳d max ، کلاسیک

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت نکاتی مهم در رابطه با طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن

پاورپوینت اصول کلی در رابطه با طراحی داخلی و دکوراسیون حمام

پاورپوینت ضوابط طراحی فضاهای اداری

پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای کردان

پاورپوینت زندگینامه ریچارد مایر

————————————————————