سنگ آنتیک چیست ؟ - سازه برتر



سنگ آنتیک,مزایای آجر آنتیک طبیعی,آجر آنتیک طبیعی,آجر آنتیک,انواع سنگ آنتیک,اجرای انواع سنگ آنتیک,

سنگ آنتیک چیست ؟

سنگ آنتیک از کنار هم قرار دادن تکه های شکسته شده و خرده سنگ تراورتن و مرمریت ( ضایعات و پرت تولیدات کارخانه های سنگبری ) و ایجاد طرح های مختلف با چسباندن آنها با ملات هایی که پایه رزینی دارند تولید می شوند.

. مزایای آجر آنتیک طبیعی

.

_ به دلیل کوچک بودن قطعات و قابلیت برش آسان آن، به راحتی بر روی زوایای مختلف دیوار ، دور ستون های گرد ، دیوارهای منحنی و قوس دار نمای داخلی و خارجی در مدل های شیک و زیبایی قابل نصب است.

_ از تنوع بسیار زیادی در نوع سنگ ، طرح و رنگ برخوردار است.

.

_ سهولت در نصب به طوریکه اشخاص غیر ماهر نیز می توانند حداقل روزی ۱۰ متر مربع را اجرا نمایند. افراد هنرمند می توانند به تنهایی و در اوقات فراغت و ایام تعطیل به راحتی دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند.

_ امکان اجرا به صورت تلفیقی با سایر محصولات دکوراتیو مانند کاغذدیواری ، بلکا ، رنگ ، سرامیک ، شیشه ، آینه ، فلز ، چرم و غیره

_ سرعت اجرای بالا

.

_ پیچیدگی طبیعی رنگها و نقشها در سنگ آنتیک بر خلاف سنگ مصنوعی که قالب های تکراری در کنار هم قرار می گیرند باعث عدم خستگی و ایجاد حس تازگی در هر بار مشاهده آن می شود.

_ بر خلاف سنگهای پلاک که خرید حضوری آن بهتر است ، سنگ آنتیک را می توان با مشاهده تصویر آن به صورت اینترنتی نیز سفارش داد.

_ تولید سریع و ارسال فوری سفارشات به سراسر ایران

.

_ امکان صادرات

_ قیمت مناسب

_ مقاومت در برابر آتش سوزی

_ جذب صدای محیط در فضای داخلی ساختمان و کم شدن آلودگی صوتی

_ قابلیت ترکیب با سنگهای ارزان قیمت هم رنگ در معماری نمای ساختمان که باعث زیباتر شدن نما می شود.( به طور مثال سنگ گیوتین سیاه با سنگ عباس آباد سفید درجه ۴ که دارای رگه های مشکی است هماهنگی زیادی دارد.)

.

_ قابلیت اجرا در مدل های سنتی ، کلاسیک ، پست مدرن و دیزاین های خلاقانه و جدید کاربرد سنگ آنتیک

در نمای بیرونی ، ورودی و داخلی ساختمان ، بین کابینت آشپزخانه ، پشت تلویزیون LCD ، روی شومینه ، کف و دیوارپوش راه پله و اتاق خواب ، هال و سالن پذیرایی ، لابی ، پارکینگ ، سرویس بهداشتی و حمام ، ویترین مغازه ها و اماکن تجاری ، تابلو سنگ و دکوراسیون ویلاها و هتل های لوکس بیشترین کاربرد را دارد. ( استفاده در کف سرویس و حمام به علت استفاده از شوینده های اسیدی مانند جوهر نمک توصیه نمی شود )

. نکات ضروری در نصب و اجرای انواع سنگ آنتیک

.

قبل از اجرای بر روی محل مورد نظر ، قطعات سنگ را بر روی زمین چیده و پس از تشکیل طرح مورد نظر عکس آن را بگیرید، در صورت مورد پسند بودن ، نصب آن انجام شود.

از سنگ فرز کوچک و یا دستگاه برش سنگ برای برش استفاده شود.

در زمان بریدن سنگ از عینک جهت محافظت چشمها استفاده نمایید.

. انواع سنگ و آجر نما نسوز آنتیک

.

سنگ گیوتین یا قیچی ، روتوری ، پازل لب پر ، پازل لب صاف ، آنتیک سه بعدی یا پروفیلی ( ابزاری ) ، پازل نامنظم و منظم ، پازل الوان ، پازل چرمی ، سنگ مالون ، سنگ بادبر ، آنتیک طرح آجر ، سنگ آنتیک حاشیه ، آنتیک سوپر براش ، سنگ رودخانه ای

.

سنگ آنتیک چیست ؟

منبع : مهرنگار

اخبار عمرانی

اخبار نظام مهندسی