دانلود رایگان بلاک اسلیمی ایرانی اتوکد DWG - سازه برتر



دانلود رایگان بلاک اسلیمی ایرانی اتوکد DWG

دانلود رایگان بلاک اسلیمی ایرانی اتوکد DWG

در این بخش برای همراهان گرامی سازه برتر، مجموعه ای نفیس و ارزشمند از بلاک ها و طرح های اسلیمی و ایرانی برای اتوکد را آماده نموده ایم. در واقع اگر به دنبال نمونه پترن های اسلیمی و یا معماری ایرانی هستید، می توانید از این بلاک ها استفاده نمایید. لازم به ذکر است این مجموعه بلاک کاملا رایگان از سوی خط معمار ارائه می شود. در تصویر بالا تنها نمونه هایی از این مجموعه را مشاهده می نمایید. برای دانلود، از لینک زیر استفاده نمایید.

 

اِسلیمی نقش تزیینی به شکل گیاه با ساقه‌های مارپیچی است که ابتدا و انتهای آن مشخص نیست. خوتایی

اسلیمی گونه‌ای از نقش و نگار است شامل خط‌های پیچیده و منحنی‌ها و قوس‌های دورانی مختلف که در تزئینات و کتیبهها و بعضی دیگر از کارهای نقاشی ترسیم می‌کنند. اسلیمی گاهی به صورت نقش اصلی و زمانی همراه با دیگر طرحها، در معماری٬ کتاب‌آرایی و هنرهای صناعی به‌کار رفته‌است.

صفحات پیشنهادی:

تبلیغات صنعت ساختمان

تولید محتوای سایت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی

عبارت اسلیمی منسوب به اِسْلیم، صورت ممال واژهٔ اسلام است و به این جهت گاهی آن را اسلامی نیز خوانده‌اند. اسلیمی یکی از هفت نقش اصلی در نگارگری سنتی ایران است. اسلیمی نمودار تجریدی «درخت زندگی» یا صورت عام درخت به ویژه درخت تاک است که با گردش‌ها و پیچش‌های پی در پی و هماهنگ شاخه‌های آراسته به برگها و نیم برگ‌ها و گره‌های آن از پایه‌ای که بند اسلیمی خوانده می‌شود، می‌روید و با نظمی خاص و شکلی چشم‌نواز که میان اجزاء آن وجود دارد، طرحی ویژه از درخت را ارائه می‌دهد. تمام منحنی‌های اسلیمی جهتی به درون و جهتی به بیرون دارند که جزء ذات اسلیمی است که این گرایش به بی‌نهایت دارد و نشانی از جاودانگی در اسلیمی به شمار می‌رود. اسلیمی طرحی است متشکل از قوس‌های دورانی زیبا که با چنگ‌ها، ماهیچه‌ها، سرچنگ‌ها، گره‌ها و انشعاب‌های مناسب کامل می‌شود و زیبایی و شکوه خاصی را دربر می‌گیرد.

 

در این مطلب از سازه برتر بلاک اسلیمی ایرانی اتوکد DWG برای دانلود قرار داده ایم.

 

 

نکته مهم: در صورتی که ورژن اتوکد شما پایینتر از نسخه این فایل بود و این فایل در سیستم شما باز نشد، می توانید بصورت آنلاین ورژن این فایل را به نسخه مورد نظر خود تغییر دهید. برای این کار کافیست عبارت "تبدیل ورژن اتوکد به پایین بصورت آنلاین" را در گوگل جستجو کنید تا سایت هایی که این قابلیت را دارند را پیدا کنید.

 

 

عنوان: بلاک اسلیمی ایرانی اتوکد DWG

حجم فایل در حالت فشرده:  11.5 MB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم