دانلود رایگان پلان استخر - سازه برتر



 پلان استخر سرپوشیده, پلان استخر سونا و جکوزی, پلان استخر مسابقات, پلان استخر مسکونی,

دانلود رایگان پلان استخر

در این قسمت برای همراهان عزیز سازه برتر یک پلان استخر آماده نموده ایم. این فایل شامل تمامی پلان های ساختمانی ، نما و برش و …. می باشد.

اندازه و ساختمان معمول استخر

اولین گام در طراحی استخر شنا، تعیین مساحت کل آن است که بر مبنای چگونگی استفاده و تعداد شناگرانی که در یک زمان در داخل استخر خواهند بود، پیش بینی می شود. بر حسب توصیه کمیته استخرهای شنای آمریکا، می بایدحداقل طول استخر ft 60 و عرض آن مضربی از 5 ، 6 یا ft 7 باشد.

عرض هر لاین شنا در استخرهای ورزشی باید حداقلft 7 منظور گردد. اما در استخرهای تفریحی، تنها تعداد شناگرانی که در یک زمان داخل استخر خواهند بود،عامل اصلی در تعیین مساحت استخر می باشد. معلوم شده است که برای زمانی که حداکثر تعداد شناگران داخل آب باشند، می باید به ازاء هر شناگر درون آب 25 فوت مربع سطح در نظر گرفته شود. در اینجا فرض بر این است که یک سوم افراد حاضر در استخر درون آب نیستند(منظور شناگرانی هستند که در محیط اطراف استخر بوده و هنوز به داخل آب نپریده اند ویا داخل آب بوده و از آن خارج شده اند، با این توضیح فرق بین افراد حاضر در استخر و«شناگران درون» آب مشخص می شود).

. عمق استخر بستگی به چگونگی استفاده از آن دارد. عمق آب در قسمت کم عمق انتهایی استخر باید حداقل 4 تا 5 فوت باشد و کف استخر با شیب ملایمی به تدریج به قسمت عمیق منتهی گردد. بهتر است عمق انتهای عمیق استخر جهت مناسب بودن برای شیرجه 9 فوت منظور شود. تا جائیکه پا به کف استخر می رسد و امکان راه رفتن وجود دارد، نمی باید عمق استخر به طور ناگهانی تغییر یابد، به طور تقریبی از عمق 4 فوت به 6 فوت. با معین شدن عمق استخر ومساحت سطح استخر، حجم داخل استخر مشخص می شود. جدول شماره (1-3) ابعاد استخرهای قانونی را که توسط کمیته استخرهای آمریکا توصیه شده اند ارائه می دهد. ظرفیت این استخرها براساس گردش مداوم و 24 ساعته آب و فرمول های زیر تعین شده اند:

. L*W25 = بار استحمامی استخر حجم آب مورد نیاز برای هر شناگر بر حسب گالن=T2 25/6Q C*VT*Q = ظرفیت استحمامی استخر در روز L = طول استخر W = عرض استخر Q = حجم آب مورد نیاز برای هر شناگر (گالن) T = مدت زمان یک گردش کامل آب استخر (ساعت) C = ساعات گردش آب استخر V= حجم استخر (گالن)

.

دراین مطلب از سازه برتر دانلود رایگان پلان استخر را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 /> <a href= دانلود رایگان پلان استخر

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>   3.22 MB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان پلان استخر

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

بررسی و مطالعات معماری نمایشگاه بین المللی

پاورپوینت تاثیر اقلیم بر معماری در ایران

پاورپوینت مسجد جامع یزد

پاورپوینت مسجد جامع گرگان

پاورپوینت بررسی زندگی نامه و آثار استاد عبدالعزیز فرمان فرمایان

————————————————————



  1. hasansalehi

    عالی

  2. مولود دشتی

    بسیار عالی

  3. عماد باقری

    خیلی خوب بود