دانلود رایگان پلان مسجد - سازه برتر



پلان اتوکد مسجد رایگان, پلان اتوکدی مسجد, پلان مسجد, پلان مسجد dwg,

دانلود رایگان پلان مسجد

با سلام خدمت کاربران وب سایت تخصصی سازه برتر و تمامی دانشجویان عزیز , در این بخش از ارائه نقشه های کاربردی و مورد نیاز معماران به ارائه یکی از نقشه های اتوکدی کمیاب با عنوان پلان مسجد dwg می پردازیم . پلان اتوکدی مسجد یکی از پلان های مورد نیاز دانشجویان رشته معماری است که دانشجویان بسیاری به این پلان نیازمندند اما دسترسی چندانی به این نقشه یعنی نقشه مسجد ندارند زیرا کمیاب است که با توجه به این نیاز دانشجویان عزیز در این مقاله به ارائه پلان اتوکد مسجد رایگان می پردازیم .

.

 

ملاحظات طراحی مسجد

جهت شرایط بحران بنای مسجد بعنوان مهمترین ساختمان جامعه اسلامی لازمست با رعایت ضوابط ومقررات ملیساختمان به طریقی طراحی و اجراء شود که علاوه بر مقاومت کافی برای ایستادگی در برابرخطرات بتوانددرمواقع ویژه بعنوان پایگاه مدیریت بحران مورد استفاده قرار گیرد . ١- الزامات : ١- استفاده از مصالح استاندارد توسط مجریان صاحب صلاحیت . ٢- امکان دسترسی خودرو های امدادی از معبر اصلی به مسجد . ٣- بررسی کیفیت ابنیه مجاور زمین مسجد از نظر خطرات احتمالی و ارائه گزارش آن قبل از شروع طراحی . ۴- رعایت ضوابط ومقررات ملی ساختمان در طراحی پله ها و پاگردها. ۵- تامین خروجیهای اضطراری و سطوح باز اطراف و صحن مسجد جهت امکان تخلیه سریع جمعیت -در مواقع بحران . ۶- در صورت احداث آشپزخانه در زیر زمین لازم است : ٣ متر باشد. / ١- حد اقل ارتفاع مفید ٢- تامین حیاط همطرازکف آشپزخانه جهت نور وتهویه مناسب بامساحت حداقل ٢۵ مترمربع ٧- جانمائی سرویسهای بهداشتی ، آشپزخانه ، موتورخانه ، دودکشها و هواکشها با رعایت جهت باد و استانداردهای لازم ٨- در شبستان ، سالنهای چند منظوره وسایر فضاهای جمعی مسجد در صورتی که سطح آن کمتر از ٧٠ مترمربع باشد و جود یک درکفایت می کند ، وعرض آن حد اقل ١۵٠ سانتیمتر در نظر گرفته شود ،وبالاتر از ٧٠ مترمربع تابع ضوابط آتش نشانی می باشد . ٩- در موتورخانه با مساحت کمتر از ١٠٠ مترمربع وجود یک در کفایت دارد . ١٠ – در طبقات شبستان فاصله دو پلکان باید بانصف قطر بزرگ شبستان مساوی یا بزرگتر باشد. ونمازگزاران به هردو پله دسترسی داشته باشند . ١١ – حد اقل عرض فضای محصور پله ٣ متر، وعرض هر پله ٣٠ سانتیمتر،ارتفاع هرپله حد اکثر ۱۷٫۵ سانتیمتر وعرض پاگردها ١۵٠ سانتیمتر در نظر گرفته شود (۶) ١٢ – فاصله دسترسی از حاشیه معبر تا برساختمان شبستان اگر از ١۵ متر بیشتر باشد ؛ باید یک فضای باز ۶×١٠ متر در نزدیکی ساختمان شبستان ایجاد شود ، و در جبهه  متری این فضا باید یک درب حداقل بعرض ۵ متر در نظر گرفته شود . ١٣ – استفاده از سیستمهای اعلام واطفای حریق باتوجه به ضوابط سازمان آتش نشانی .

.

دانلود رایگان پلان مسجد

.

در رابطه با دانلود رایگان پلان مسجد باید گفت که اکثر دانشجویان برای طراحی پلان فضا هایی همچون نقشه مسجد و کلیسا با مشکلاتی مواجه هستند و بدلیل مشکل بودن این کار اقدام به استفاده از طرح اماده مسجد و دانلود نقشه مسجد رو می آورند و نیاز های خو را از طریق طرح های آماده برطرف میکنند و با استفاده از این طرح های آماده میتوانند به ادامه کار های خود بپردازند و از این طرح های ایده برداری کنند و به طراحی ایده های جدید و طرح های خلاقانه بپردازند از این رو در ادامه به ارائه یکی از این پلان ها با عنوان نقشه اتوکدی مسجد می پردازیم .

.

با توجه به اینکه بیشتر دانشجویان به پلان هایی همچون نقشه مسجد و کلیسا بیشتر نیازمندند و در دسترسی به نمونه های با کیفیت و کامل این مجموعه ناکام می مانند از این رو وب سایت تخصصی معماری ایران اقدام به ارائه این محصول به صورت رایگان کرد تا عزیزان بتوانند از این پلان استفاده لازم را ببرند البته توجه داشته باشید که ارائه رایگان این مجموعه بدلیل کار آمد نبودن و بی کیفیتی نیست بلکه قصد داریم تا با ارائه فایل های رایگان کمک شایانی در جهت رفع نیاز دانشجویان و پیشرفت کار انها داشته باشیم . بعد از دانلود پلان اتوکدی مسجد میتوانید به مجموعه ای کامل از این پلان دست پیدا کنید .

.

این نقشه شامل یازده شیت از یک مسجد محلی می باشد که قابل اجرا میباشد , تمامی دتایل های اجرایی در این مجموعه وجود دارند و میتوانید برای دسترسی داشتن به پلان مسجد ساده و در عین حال زیبا و با کیفیت مسجد محلی اقدام به دانلود نقشه مسجد که لینک آن در انتها ارائه میشود بکنید . نقشه ها شامل موارد زیر می باشند :

.

پلان اندازه گذاری پلان مبلمان پلان بام و شیب بندی ۶ نمای ( شش گوشه ) برش عرضی و طولی

فضا ها شامل موارد زیر هستند :

ورودی هشتی ورودی کفش کنی وضوخانه اداری فرهنگی آبدارخانه کفشداری شیستان محراب و سن

دراین مطلب از سازه برتر پلان مسجد را برای دانلود قرار داده ایم.

.

 /> <span style= دانلود رایگان پلان مسجد

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 838 KB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان پلان مسجد

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت اصول طراحی و ساخت سازه های پوسته ای

تاریخچه هنر معرق روی چوب

تحقیق کارآموزی شهرداری

تعیین ضخامت سنگ فرش

چالش های مدیریتی خاک

————————————————————