دانلود رایگان پروژه شهرک ( تری دی مکس – رندر ) - سازه برتر



پلان شهرک, پلان شهرک با سه بعدی, دانلود رایگان پروژه شهرک,   نقشه ساختمان , پلان ساختمان ,

دانلود رایگان پروژه شهرک ( تری دی مکس – رندر )

شهرک به شهرهای کوچک اطلاق می‌شود، امّا با توجه به گسترش شهرها به محله‌هایی که به شکلی از محله‌های دیگر متمایز هستند (از نظر شهرسازی، جمعیت ساکن در آن‌ها و...)، گاه از پیشوند «شهرک» برای نام گذاری آن‌ها استفاده می‌شود، مانند: شهرک غرب، شهرک اکباتان، شهرک امید.

رشد سریع جمعیت و مهاجرت روستاییان به شهرها طی سالیانی دراز علت اصلی توسعه بی‌رویه و به دنبال آن تراکم بیش از حد ممکن در شهرهای بزرگ گردید. بدین لحاظ با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری بر روی اینگونه شهرها (طی بررسی‌های به عمل آمده) از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی‌باشد و از طرفی مواجه با مشکلات عدیده می‌گردد و نیز ایجاد زیر ساختها با تکنولوژی و سیستمهای مدرن امروزی غیرممکن به نظر می‌رسد ضرورت ایجاد شهرهای جدید در جوار شهرهای بزرگ با در نظر گرفتن زمینه‌های اقتصادی فرهنگی، اجتماعی و امکانات رفاهی و خدماتی به منظور به وجود آوردن شرایط زیستی مطلوب تر مورد توجه قرار گرفت و در اسفند ماه سال ۱۳۶۴ به تصویب هیئت وزیران وقت ایران رسید.

.

اگر به دنبال پروژه ای کامل از طراحی شهر هستید و میخواهید طراحی زیبایی از یک شهرک در دست داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که این مقاله را دنبال کنید تا در انتها این مقاله طرحی زیبا و مناسبی از شهرک در دست داشته باشید و به دانلود پروژه شهرک بپردازید ,‌ در وب سایت تخصصی سازه برتر در بخش نقشه ها به ارائه نقشه ها و طرح های زیبای زیادی پرداخته ایم که این مورد نیز یکی از ترسیمات زیبا از یک شهرک می باشد که میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید .

دانلود پروژه شهرک با سه بعدی

شهرک ها از مواردی هستند که طراحی و ترسیم انها از موار مشکل و همراه با سختی همراه است زیرا شهرک ها با تعدد فضا ها در اندازه های مختلف روبرو هستند و باید فضا های مختلفی برای آنها در نظر گرفته شود و مجموعه های مختلفی را در این شهرک گنجاند پس طراحی پلان شهرک با سه بعدی یکی از مواردی می باشد که دانشجویان عزیز در این مورد مشکل دارند که ما در این مقاله از سازه برتر به ارائه نقشه شهرک با سه بعدی می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به این مورد نیازمندند به دانلود آن بپردازند ,‌ این شهرک تمامی فضا ها و قسمت های مختلف را داراست و در زیبایی کامل طراحی شده است .

این شهرک دارای ساختمان های متعدد از جمله فضای سبز ، پارکینگ و … می باشد , این فایلی که در خدمت شما قرار داده ایم به صورت فایل تری دی مکس و تعدادی رندر می باشد که می توانید در حد امکان از آن استفاده کنید . این شهرک موضوعات دیگری نیز دارد مانند آب نما ، حوض ، نگهبانی و … که همگی در زیبایی تمام طراحی شده اند .همچنین فایل تری دی مکس این شهرک در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد تابتوانید رندر های بیشتری تهیه کنید .

.

دراین مطلب از سازه برتر دانلود رایگان پروژه شهرک ( تری دی مکس – رندر ) را برای دانلود قرار داده ایم.

 />  <a href=دانلود رایگان پروژه شهرک ( تری دی مکس – رندر )

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 4.75 MB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان پروژه شهرک ( تری دی مکس – رندر )

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

تاریخچه بیشاپور و تاریخچه آن

دانلود پروژه مجتمع مسکونی

دانلود پروژه مجتمع تجاری اداری آرمان

دانلود پروژه معماری مساجد

دانلود پروژه معماری احیا و حفاظت از بافت های با ارزش تاریخی

————————————————————