دانلود رایگان پلان خانه فیشر اثر لویی کان - سازه برتر



پلان خانه فیشر, پلان خانه فیشر لویی کان, دانلود پلان خانه فیشر,

دانلود رایگان پلان خانه فیشر اثر لویی کان

لویی کان می گوید : "من همیشه با مربع ها شروع می کنم". خانه ی فیشر یا همان خانه ی نورمن فیشر را لویی کان معمار طراحی کرده بود و این خانه به سفارش دکتر نورمن فیشر و همسرش دوریس، طراح منظر، در سال 1967، هاتبورو در پنسیلوانیا ساخته شد .

با ویژگی هایی همچون حجم های دوتایی مکعب شکل، پی سنگی و روکش های از جنس درخت سرو با تمام جرئیات اجرایی اش، خانه ی فیشر در غالب نمادی گویا نشان می دهد که کان چگونه در این زمان طراحی می کرده است و چگونه کارش از دیگر معاصرانش متفاوت به نظر می رسد . در خانه ی فیشر، کان از خطی بودن پلان های مدرن اجتناب می کند و بر هندسه ای ساده تمرکز می کند و اجازه می دهد که مکعب ها جدایی میان فضای عمومی و خصوصی را فراهم کنند . همان طور که در کارهای مونیومنتالی همچون موسسه ی سالک و مرکز درمانی ریچاردز می بینیم، خانه ی فیشر، در حقیقت،گواهی بر توانایی کان در کار کردن با پروژ های مسکونی کوچکی است که با تمام جزئیات اجرایی اش ساخته و طراحی می شدند.

طراحی نقشه ساختمان ویلایی

خانه هایی که توسط معماران بزرگ و مطرح دنیای معماری ساخته و پرداخته میشوند همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده اند و هستند و از جوانب مختلف مورد تحلیل معماران و دانشجویان قرار میگیرند و در اکثر موارد کاربران عزیز به دنبال پلان این خانه هستند از این رو ما در این مقاله از وب سایت تخصصی سازه برتر به ارائه پلان یکی از معروف ترین خانه های ساخته دست معمار بزرگ لویی کان با عنوان پلان خانه فیشر لویی کان می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به پلان این خانه نیازمندند به دانلود این فایل بصورت رایگان بپردازند.

 

 

دانلود پلان خانه فیشر

همانطور که گفته شد همواره آثار معروف بزرگان معماری مورد تجه می باشد و این آثار را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهند تا با این سازه ها بیشتر آشنا شوند و اطلاعات بیشتری راجع به این سازه ها بدست آید که در این میان خانه نورمن فیشر یکی از معروف ترین و زیبا ترین طرح های لویی کان می باشد که این مورد که ساخته لویی کان می باشد خود بر اهمیت این اثر افزوده است و در کنار زیبایی و موارد ویژه بکار گرفته شده در ساخت این خانه توجه بیشتر معماران دیگر را جلب کرده است.

 

دانلود پلان خانه فیشر

این خانه به سفارش نورمن فیشر و همسرش در هاتبورو در پنسیلوانیا توسط معمار بزرگ لویی کان ساخته و طراحی شد که یکی از معروف ترین خانه های ساخته شده توسط لویی کان می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این معمار میتوانید به مطلب پاورپوینت بیوگرافی و آثار لویی کان مراجعه کنید تا اطلاعات کامل تری راجع به این معمار بدست آورید . این خانه علاوه بر اینکه از دکوراسیون داخلی بی نظیری برخوردار است از نمای زیبایی نیز برخوردار است و در نمای بیرونی از روکش هایی از درخت سرو و در قسمت هایی از سنگ های زیبا استفاده شده است که بر زیبایی این مجموعه افزوده است که در ادامه به ارائه نقشه خانه فیشر لویی کان می پردازیم.

 

پلان های ترسیمی

سایت پلان پلان طبقات پرسپکتیو داخلی پرسپکتیو خارجی نما برش

 

 

عنوان: پلان خانه فیشر اثر لویی کان

حجم فایل در حالت فشرده:  591 KB

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir

دانلود با لینک مستقیم