دانلود رایگان 2 پلان کافی شاپ - سازه برتر



نقشه کافی شاپ, نقشه ساختمان , پلان ساختمان , دانلود نقشه ساختمان , دانلود پلان ساختمان ,

دانلود رایگان 2 پلان کافی شاپ

کافی شاپ ها به عنوان یکی از مکان هایی که همچون رستوران ها نوع کاربری مشابهی دارند مورد توجه معماران هستند و تحلیل های مختلفی بر این نوع مکان ها صورت میگیرد و طراحی آنها نیز قابل تامل است از این رو در این مقاله از وب سایت تخصصی سازه برتر در رابطه با طراحی پلان این فضا به ارائه پلان کافی شاپ بصورت رایگان می پردازیم تا نمونه های زیبا و کامل از کافی شاپ را ارائه داده باشیم و دوستان و عزیزانی که به این موارد نیازمندند به دانلود این ۲ پلان بپردازند .

. دانلود پلان کافی شاپ

کافی شاپ ها را میتوان مکان های خدماتی و حتی تفریحی برای افراد دانست که میتوانند کاربری های متنوعی داشته باشند و در انواع و موقعیت های مختلفی قرار داده باشند که این فضا ها میتوانند در کنار ساحل ها قرار داده باشند و حتی در فضای شهری نیز وجود داشته باشند که از آنجاییکه این مکان مورد بازدید افراد زیادی است و با بازدید حجم زیادی از افراد روبرو است از این باید تمامی فضا های مربوطه به این مکان در طراحی مد نظر گرفته شود تا پاسخگوی نیاز های افراد مراجعه کننده باشند .

.

کافی شاپ ها مکان هایی هستند که باید از طراحی زیبا و ویژه ای نیز برخوردار باشند تا بتوانند در کنار ارائه خدمات با کیفیت مکانی مناسب برای گذراندن وقت نیز باشند و افراد مراجعه کننده از بودن در این مکان لذت ببرند زیرا یکی از دلایلی انتخاب کافی شاپ های مد نظر طراحی آنها می باشد که در دو نقشه کافی شاپ ارائه شده در این مقاله تمامی ضوابط طراحی و استاندارد های مربوطه به ترسیم پلان این مکان رعایت شده است و طرح های زیبایی نیز از کافی شاپ ارائه میشود که در آنها تمامی موارد از جمله رعایت اصل محوطه سازی وجود دارد . .

پلان های ترسیمی

سایت پلان پلان طبقات پلان فونداسیون پلان آکس بندی نما برش

.

 />  <a href=دانلود رایگان 2 پلان کافی شاپ

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  604 KB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان 2 پلان کافی شاپ

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

————————————————————