دانلود رایگان پلان نمایشگاه کتاب با تمام جزئیات اجرایی - سازه برتر



دانلود پلان نمایشگاه کتاب, نقشه نمایشگاه کتاب, نقشه ساختمان , پلان ساختمان ,

دانلود رایگان پلان نمایشگاه کتاب با تمام جزئیات اجرایی

نمایشگاه

فضایی است خصا و مناسب برای ارائه کالا اعم از صنعتی، تجاری و بالاخره فرهنگی و هنری، که هر یک از موارد مصالح و ابزارهای مورد نیاز خود را می طلبد. این مصالح و ابزار در اختیار اندیشه ای است که هدف صاحب کالا را برآورده کند و بنابر بر نیاز به معرفی بهینه کالاهای مورد نظر تاکید دارد. نمایشگاه که سابقه ای طولانی در کلیه تمدن ها و اقوام و ملل داشته و دارد، در گذشته به نام بازارهای مکاره در جوامع شرقی بوده و هست؛ با این تفاوت که در گذشته اهداف و اندیشه های تبلیغاتی با امکانات جغرافیایی و شرایط اقتصادی آن زمان و ابزارهای ممکن و ساده خویش به کار می رفت و حالا ابزارهای امروزین که بی تردید هم از نظر شکل و هم از نظر عمل با گذشته متفاوت هستند، استفاده می شود.

به عنوان مثال در کشورهایی از قبیل مصر و عراق و ایران در گذشته بازارهای مکاره در میدان های بزرگ شهر و در زیر چادرهای رنگارنگ، در برخی از روزهای هفته برگزار می شود که نامش به همان روز اختصاص می یافت مثل چهارشنبه بازار و جمعه بازار. اما امروزه نمایشگاه های طولانی تر و متنوع تر و یا اندیشه های زیربنائی محکم تر با اهداف معین طراحی می شوند و همه ساله در تاریخی معین شروع و در تاریخی تعیین شده پایان می یابند. مثلا در اروپا بیش از چهل سال است که نمایشگاه بین المللی میلان در ایتالیا در ماه اکتبر شروع می شود و به مدت پانزده روز ادامه دارد. بلافاصله بعد از آن نمایشگاه هانوفر در آلمان شروع به کار می کند که آن هم پانزده روز ادامه دارد. تعیین تقویم زمانی این دو نمایشگاه با هماهنگی یکدیگر برنامه ریزی شده تا علاقمندان و بازرگانان که از دور دست به اروپا می آیند در یک زمان یک ماهه کلیه نیازهای خود را در دو کشور اروپایی و رقیب بیابند.

فضای نمایشگاه

فضای یک نمایشگاه باید به دست متخصصان مجرب طراحی و اندیشه شده باشد. فضاهای باز می باید دارای محوطه سازی های زیبا و دعوت کنده باشد، در فضاهای باز از گیاهان آرایشی و آب و سبزه حتما باید استفاده شود، برای انبساط خاطر بینندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه باید انواع وسائل رفاهی و بهداشتی تعبیه گردد. می دانیم که بازدید از یک نمایگشاه مانند بازدید از یک موزه بسیار خسته کننده است، چرا که فرد همزمان دو انرژی فیزیکی و ذهنی خود را به کار می گیرد، هم ناگزیر از راه رفتن استو هم به فکر کردن و تصمیم گیری نیاز دارد که اتلاف این دو، انرژی مضاعفی را تلف می نماید و باعث خستگی مفرط می شود. اینجاست که برگزار کننده باید فکر همه نکات لازم را بنماید. مثلا فضای استراحت از قبیل کافه تریا و رستوران هایی با فضای دلپذیر (گیاه و سبزه و آب و موسیقی) و فضاهایی برای بازی و سرگرمی کودکان بازدید کنندگان زیر نظر مربیان و با تجربه در نظر گرفته شود تا در زمانی که اولیاء آنها مشغول به بازدید نیازمندیهایشان هستند، کودکان را سرگرم کنند. همانطور که گفته شد هدف از برگزاری نمایشگاه در یک جمله تسخیر قلب بیننده و مخاطب به هر شکل ممکن و موجه و قانونی است، که در این مسیر آنچه ضروی است شناخت مشتری و روان شناسی اوست که از شیوه های دستیابی به موفقیت است.

دانلود رایگان پلان نمایشگاه کتاب با تمام جزئیات اجرایی

نمایشگاه های کتاب نیز همچون کتابخانه ها با داشتن کاربری مشابهی عمل میکنند و میزان اهمیت آنها کمتر از کتابخانه ها نیست و بنا به کامل کردن آرشیو معماری خود در بخش نقشه هادر این مقاله از وب سایت تخصصی سازه برتر به ارائه پلان نمایشگاه کتاب می پردازیم تا این نمونه پلان کامل با داشتن تمامی جزئیات اجرایی را ارائه داده باشیم و دوستان عزیزی که به این طرح نیازمندند به دانلود آن بصورت رایگان بپردازند . .

کتاب و کتابخوانی یکی از مواردی هستند که بسیار مد نظر هستند و برای ترویج این فرهنگ از روش های متعددی استفاده میشود تا فرهنگ کتابخوانی در میان قشرهای مختلف جامعه ترویج پیدا کند که به راه انداختن نمایشگاه کتاب یکی از این روش ها می باشد تا با آشنا کردن مخاطب با کتاب ها و انواع سبک و سیاق های موجود در دنیای نویسندگی کتاب این جاذبه را در مخاطب بوجود آوردند که به کتابخوانی علاقمند شود از این رو نمایشگاه های کتاب مکان مناسبی برای معرفی کتاب ها به مخاطبین می باشند که این مکان ها بنا به موقعیتی که دارند باید از طراحی زیبا و ویژه ای برخوردار باشند که بتوانند پاسخگوی حجم مراجعه زیاد افراد به این مکان باشند . .

دانلود پلان کامل نمایشگاه کتاب

نمایشگاه های کتاب مکانی برای معرفی کتاب های مختلف می باشند از این رو این مکان با نیاز های مختلفی روبرو است که باید بنا به طراحی و طرحی که دارد بتواند پاسخگوی تمامی این نیاز ها باشد و در کنار داشتن طرحی زیبا و مناسب و متناسب با این نوع کاربری طراحی پلان آن به گونه ای باشد که غرفه های نمایشگاهی با اندازه مناسب و سیرکولاسیون و دسترسی مناسب طراحی شوند که در نقشه نمایشگاه کتاب ارائه شده در این مقاله این موارد رعایت شده است و طرحی زیبا با شیت های کامل و رعایت تمامی ضوابط و استاندارد های طراحی نمایشگاه کتاب ارائه شده است .

این طرح در شیت های کاملی ترسیم شده است و پلانی مناسب در این رابطه می باشد که علاوه بر داشتن شیت های کامل یک نقشه تمامی جزئیات اجرایی را نیز داراست و از زیبایی زیادی نیز برخوردار است که در ادامه این مطلب میتوانید این پلان غرفه های نمایشگاهی را به صورت رایگان دانلود نمایید و در طرح های خود از آن استفاده نمایید .

پلان های ترسیمی

سایت پلان پلان نمایشگاه نما برش پلان فونداسیون و تمامی جزئیات اجرایی

.    /> <a href=دانلود رایگان پلان نمایشگاه کتاب با تمام جزئیات اجرایی  />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir  /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  1.84 MB</span>

<span style=عنوان:

دانلود رایگان پلان نمایشگاه کتاب با تمام جزئیات اجرایی

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

پاورپوینت روانشناسی محیط در معماری

پاورپوینت مدرسه

پاورپوینت کاشی و کاشی کاری در معماری

پاورپوینت کاروانسرا جلوه ای از معماری ایرانی اسلامی

پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن

 

————————————————————