دانلود رایگان پلان خانه چارلز انیس اثر فرانک لوید رایت - سازه برتر



دانلود پلان خانه انیس, نقشه خانه چارلز انیس, نقشه ساختمان , پلان ساختمان ,

دانلود رایگان پلان خانه چارلز انیس اثر فرانک لوید رایت

بخش بزرگی از خانه چارلز انیس (Charles Ennis) دارای بلوک بتنی،دیوار و پی ساختمان روی یک تپه سراشیبی قرار دارد.خانه های بتنی دیگر کار «فرانک لوید رایت» که در همان ناحیه و همان زمان ساخته شده،دارای مقیاس هایی بودند که بیشتر با ماهیت مسکونی آنها جور در می آمد که او آن را «مقیاس انسانی» نامید و به این معنا بود که او در این روش کلیشه های سنتی ارتفاعی غیرضروری را در مقیاس متناسب با ساکنان بنا پایین می آورد.

خانه «انیس» قانونی مشخص دارد.این خانه دارای اتاق های بزرگ با سقف های بلند است که دلیل موجهی برای وجود بلوک بتنی در بالای پنجره هستند.پلان خانه اساسا دو اتاق خواب دارد و اتاق مهمان نزدیک اتاق ناهارخوری است.اتاق خواب ها از هم جدا هستند و توسط یک گالری محصور و تراس اپن به هم متصل می شوند.یکی از آخرین کارهای «فرانک لوید رایت» استفاده از شیشه در خانه فری من (Freeman) است.ماهیت یادبودی طراحی نرم،دارای مقیاس انسانی،بلوک بتنی و ترکیب بلوک های مسطح و طرح دار است.

داشتن پلان خانه هایی که معماران برتر و بزرگ طراحی و ساخته و پرداخته اند در آرشیو هر معمار و دانشجویی میتواند بسیار جذاب و مورد توجه باشد از این رو با توجه به حساسیت این موضوع ما در وب سایت تخصصی سازه برتر به ارائه پلان خانه های معروف معماران بزرگ پرداخته ایم و در همین راستا در این مقاله نیز به ارائه پلان یکی از خانه های معروف که ساخته فرانک لوید رایت است با عنوان پلان خانه انیس اثر فرانک لوید رایت می پردازیم تا پلان این خانه مشهور را بصورت رایگان در خدمت کاربران عزیزمان ارائه داده باشیم و علاوه بر کامل تر کردن آرشیو نقشه ها خدمتی دیگر ارائه داده باشیم .

فرانک لوید رایت به عنوان یکی از معماران بزرگ در طول زندگی و کار حرفه ای خود به ساخت خانه ها و سازه های بسیار زیبا و کارآمد پرداخته است که در این میان بیشتر کار های این معمار معروف و مطرح مربوط به ساخت خانه های زیبای مسکونی با داشتن معماری و طراحی منحصر بفرد می باشد که یکی از زیبا ترین نمونه های ساخته شده مسکونی توسط این معمار خانه چارلز انیس می باشد که در طراحی زیبا و کارآمدی ساخته شده است و به عنوان یکی از زیبا ترین خانه های مسکونی در جهان و یکی از برترین خانه های ساخته شده توسط فرانک لوید رایت شناخته میشود و همواره مورد توجه معماران بوده است و می باشد .

دانلود پلان خانه چارلز انیس اثر فرانک لوید رایت

خانه انیس به عنوان یکی از زیبا ترین نمونه کار ها و آثار فرانک لوید رایت دارای ویژگی ها و مشخصاتی می باشد از جمله داشتن اتاق های بزرگ با داشتن سقف بلند که این مورد دلیل محکمی بر داشتن وجود بلوک بتنی در بالای پنجره های این خانه می باشد به گونه ای که ارتفاع این اتاق ها به حدی زیادی است که بالای هر پنجره نمایان به بیرون بلوکی با ارتفاع زیاد وجود دارد که نشان دهنده این است که اتاق ها از ارتفاع زیادی برخوردار هستند و پنجره ها در وسط ارتفاع قرار داده شده اند که در نقشه خانه چارلز انیس میتوانید این مورد را در پلان ها نیز مشاهده بفرمایید که در ادامه میتوانید به دانلود پلان اتوکدی خانه چارلز انیس بصورت رایگان بپردازید و پلان های این خانه معروف به عنوان یکی از زیبا ترین آثار مسکونی جهان را در آرشیو خود داشته باشید .

پلان های ترسیمی

پلان خانه نما ها برش ها

.
 />  <a href=دانلود رایگان پلان خانه چارلز انیس اثر فرانک لوید رایت  />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir  /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong>  392 KB</span>

<span style=عنوان:

دانلود رایگان پلان خانه چارلز انیس اثر فرانک لوید رایت

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

دانلود پاورپوینت روشهای پایدارسازی گودبرداری ها

دانلود پاورپوینت نیلینگ چیست؟

دانلود پاورپوینت انواع روش های حفر تونل

دانلود پاورپوینت تونل سازی

دانلود پاورپوینت هبلکس بتن سبک یا بتن هوادار اتوکلاوی

————————————————————