دانلود رایگان پلان حمام شیخ سلماس - سازه برتر



حمام شیخ سلماس, دانلود پلان حمام شیخ سلماس, دانلود نقشه حمام شیخ سلماس,

دانلود رایگان پلان حمام شیخ سلماس

شهر سلماس در 90 کیلومتری شمال ارومیه واقع شده و از شهرهای تاریخی و کهن استان آذربایجان غربی به شمار می رود. قدمت شهر کنونی سلماس به سال 1309 بر می گردد و قبل از آن در زمان قاجار به دیلمان معروف بود. بعلت فرار گرفتن این منطقه بر روی خط زلزله در سال 1309 زلزله شدیدی دیلمانی را که دارای بناهای ازرشمندی چون بازار سرپوشیده ، حمام و مساجد قدیمی با معماری سالامی بوده با خاک یکسان می کند. بعد از زلزله شهر جدید در ضلع شمال غربی دیلمان به نام جدید شاهپور با طرح جدید احداث می شود. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نام شاهپور به سلماس تغییر کرد. موقعیت فعلی: حمام شیخ در مرکز شهر سلماس قرار گرفته و از سمت جنوب به خیابان سوره ای و از سمت غرب به خیابان امام خمینی و در جوار آن بازار شهر و مساجد و منازل مسکونی قراردارد.
با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی سازه برتر , در این بخش از ارائه نقشه بنا های تاریخی به ارائه یکی پلان یکی از قدیمی ترین و معروف ترین حمام ها در عین حال زیبا ترین آنها در طراحی و معماری با عنوان پلان حمام شیخ سلماس می پردازیم تا علاوه بر کامل کردن آرشیو نقشه ها خدمتی دیگر به کاربران عزیز ارائه داده باشیم و افرادی که به پلان این حمام معروف و تاریخی نیازمند هستند به دانلود آن بپردازند که در انتهای این مقاله میتوانید این پلان را بصورت رایگان دانلود نمایید .

دانلود نقشه حمام شیخ سلماس

با توجه به اینکه حمام ها در گذشته بصورت عمومی بودند و مورد استفاده عموم افراد بودند از این رو برای طراحی و ساخت این مکان ها همواره سعی بر این بود تا موارد ویژه ای در نظر گرفته شود و در نهایت مکانی برای برطرف کرد نیاز افراد مراجعه کننده و در کنار داشتن زیبایی در طراحی ایجاد شود که در این راستا حمام های زیادی در سراسر ایران وجود دارند که در زمان های گذشته و در زمان حکومت های مختلفی ساخته شده اند و اکنون نیز بنا به داشتن زیبایی در طراحی و اهمیت این مکان های تاریخی مورد توجه معماران هستند و از جنبه های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرند که حمام شیخ سلماس یکی از معروف ترین حمام های تاریخی می باشد . حمام شیخ سلماس که در ابتدا با نام حمام طسوجی شناخته میشد اولین و قدیمی ترین حمام ساخته شده در شهر سلماس می باشد که بعد ها توسط شخصی بنام حاج شیخ مجتبی انتظاری معروف به شیخ اداره شد از آن به بعد با نام حمام شیخ شناخته شد . در رابطه با تاریخچه ساخت این حمام باید گفت که این بنا پس از زلزله سال ۱۳۰۹ ساخته شده است و بهره برداری از این حمام تا سال ۱۳۶۴ ادامه داشته است و بعد از فوت شیخ یعنی اداره کننده آن استفاده از این مکان متوقف شد .
 /> <a href=دانلود رایگان پلان حمام شیخ سلماس  />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir  /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 56/2 KB
</span>

<span style=عنوان:

دانلود رایگان پلان حمام شیخ سلماس

 

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

دانلود پاورپوینت روشهای پایدارسازی گودبرداری ها

دانلود پاورپوینت نیلینگ چیست؟

دانلود پاورپوینت انواع روش های حفر تونل

دانلود پاورپوینت تونل سازی

دانلود پاورپوینت هبلکس بتن سبک یا بتن هوادار اتوکلاوی

————————————————————