دانلود رایگان پلان سه بعدی اپرای سیدنی - سازه برتر



دانلود پلان سه بعدی اپرای سیدنی, دانلود نقشه سه بعدی اپرای سیدنی, نقشه سه بعدی خانه اپرای سیدنی,

دانلود رایگان پلان سه بعدی اپرای سیدنی

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی سازه برتر , در راستای ارائه فایل های مورد نیاز دانشجویان و معماران عزیز در رابطه با مکان های مختلف و مکان های معروف دنیا در بخش های مختلف همچون نقشه ها و … در این مقاله به ارائه فایل نقشه سه بعدی اپرای سیدنی به عنوان یکی از شاهکار های معماری ساخته شده تا کنون می پردازیم تا دوستان و عزیزانی که به این مورد نیازمندند به دانلود آن بپردازند و این پلان سه بعدی و کامل را در اختیار داشته باشند .

دانلود نقشه سه بعدی اپرای سیدنی

خانه اپرای سیدنی Sydney Opera House یکی از معروف ترین بنا هایی می باشد که در قرن بیستم با معماری و طراحی متمایز ساخته شده است و دارای طرحی زیبا می باشد به گونه ای که طراحی و فرم آن بسیار مورد توجه می باشد و این با به عنوان یکی از زیبا ترین بنا های ساخته شده در جهان شناخته میشود , در رابطه با موقعیت این مکان باید گفت که در شهر ساحلی سیدنی و در ایالت نیوسات ولز کشور استرالیا قرار دارد و همواره با به شرایط و معماری و طراحی زیبا مورد توجه معماران و بازدید کنندگان می باشد و بازدید زیادی متوجه این مکان میشود و از مهم ترین مکان های توریستی این کشور محسوب میشود . این خانه که مرکز هنر های چندگانه سیدنی می باشد توسط یورن اوتزن ساخته شده است و این معمار بزرگ با در نظر گرفتن این طرح زیبا برای این مکان در سال ۲۰۰۳ برنده جایزه‌ معماری پریتزکر شد و این جایزه بزرگ را به خود عنوان داد . ساخت این پروژه با مشکلاتی همراه بود که در نهایت با رفع کردن این مشکلات پلان نهایی و مورد نظر معمار پیاده سازی شد و با اجرایی شدن این پروژه خانه اپرای سیدنی تبدیل به سمبل استرالیا شد و معروفیت خاصی به خود اختصاص داد به گونه ای که این مکان همواره مورد تحلیل معماران بوده است زیرا فرم و طرح خاصی برای آن در نظر گرفته شده است که در ادامه میتوانید نقشه سه بعدی خانه اپرای سیدنی را بصورت رایگان دانلود نمایید .
 /> <a href=دانلود رایگان پلان سه بعدی اپرای سیدنی  />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir  /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 1/62MB</span>

<span style=عنوان:

دانلود رایگان پلان سه بعدی اپرای سیدنی

.

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

دانلود پاورپوینت روشهای پایدارسازی گودبرداری ها

دانلود پاورپوینت نیلینگ چیست؟

دانلود پاورپوینت انواع روش های حفر تونل

دانلود پاورپوینت تونل سازی

دانلود پاورپوینت هبلکس بتن سبک یا بتن هوادار اتوکلاوی

————————————————————