دانلود رایگان پلان زور خانه - سازه برتر



دانلود پلان زور خانه, دانلود رایگان نقشه زور خانه, معماری زور خانه,

دانلود رایگان پلان زور خانه

مى‌گویند نخستین کسى که طرح زورخانه را ریخت ”پوریاى ولی“ بود. زورخانه به مکانى مى‌گویند که مردان در آن ورزش مى‌کنند. بیشترین زروخانه‌ها در کوچه پس کوچه‌هاى شهر ساخته شده است. بام آن به شکل گنبد و کف آن گودتر از کف کوچه است. دَرِ آن کوتاه و یک لختى است و هرکه بخواهد از آن بگذرد و داخل زورخانه بشود باید خم شود. در گذشته این در به یک راهروى باریک با سقف کوتاه باز مى‌شد و از آن راهرو به ”سردم“ زورخانه مى‌رسید اما امروزه برخى از دَرِ ورودى‌هاى زورخانه‌ها به‌صورت دولختى و با فاصله یک پله نزدیک به سردم باز مى‌شود.

دانلود رایگان پلان زور خانه

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت تخصصی سازه برتر , در این وب سایت همواره به ارائه نقشه ها از مکان های مختلف پرداخته ایم تا در رابطه با هر مکانی پلان های متنوعی ارائه داده باشیم که در راستای ارائه نقشه های بیشتر در این مقاله نیز به ارائه نقشه زور خانه می پردازیم تا نمونه طرح کاملی از این مکان باستانی ارائه داده باشیم و دوستان و عزیزان بتوانند به دانلود نقشه زور خانه بصورت رایگان بپردازند و این طرح زیبا را در اختیار داشته باشند .

دانلود رایگان نقشه زور خانه

ورزش های باستانی به عنوان تمدن های یک قوم و ملت محسوب میشوند و از دیر باز در میان افراد یک قوم و ملت بوده اند که یکی از قدیمی ترین ورزش های مورد توجه در ایران باستان زور خانه می باشد که اکنون نیز رواج دارد و افراد زیادی با علاقه این ورزش را دنبال میکنند و از سوی دیگر با توجه به اینکه این ورزش ریشه در تمدن ایرانیان دارد از این رو مورد توجه جهانیان می باشد از این رو باید مکانی مناسب برای انجام ورزش باستانی پهلوانی وجود داشته باشد که زور خانه ها مکانی برای انجام این ورزش باستانی هستند و هنوز هم نمونه هایی از معماری زور خانه ها که در گذشته ساخته شده اند در برخی از مناطق وجود دارد . این ورزش که با نام های ورزش زور خانه ای , ورزش پهلوانی , ورزش باستانی و … شناخته میشود یکی از مورد توجه ترین ورزش ها در ایران و اکثرا کشور های حومه می باشد که با توجه به علاقه زیاد افراد ساخت زور خانه ها رونق گرفته است و در این مکان کشتی های پهلوانی و انجام تمرینات و ورزش های زورخانه ای انجام میشود و معمولا از معماری و طراحی ویژه ای برای این مکان استفاده میشود تا دارای طرح و فرم و امکانات زیبا و متناسبی باشد که پلان اتوکدی زورخانه ارائه شده در این مقاله نمونه ای زیبا از زور خانه می باشد . در ادامه میتوانید این پلان را بصورت رایگان دانلود نمایید .

پلان های ترسیمی

  • پلان زور خانه
  • پلان مبلمان شده
  • نما ها
  •  برش ها

 /><a href= دانلود رایگان پلان زور خانه

 />  رمز فایل فشرده: <a title=www.saze20.ir

 /><a href=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /><strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> 495 KB</span></p>
<p style=عنوان:

دانلود رایگان پلان زور خانه

.

————————————————————

مجموعه پلان های ویلایی

این مجموعه شامل بیش از ۲۶ نمونه پلان ویلایی می باشد که قابل اجرا با برنامه اتوکد می باشد. از ویژگی های شاخص این مجموعه ، جمع آوری نقشه های ویلایی در ابعاد مختلف و تنوع طراحی پلان ها بصورت یک طبقه و دوبلکس می باشد. پلان های ویلایی این مجموعه دارای قابلیت اجرا در کلیه نقاط کشور می باشد و با معماری بومی ایران سازگاری دارد.

برای دریافت این مجموعه اینجا کلیک کنید.

————————————————————

دانلود پاورپوینت روشهای پایدارسازی گودبرداری ها

دانلود پاورپوینت نیلینگ چیست؟

دانلود پاورپوینت انواع روش های حفر تونل

دانلود پاورپوینت تونل سازی

دانلود پاورپوینت هبلکس بتن سبک یا بتن هوادار اتوکلاوی

————————————————————