برنامه زمانبندی آزمون نظام مهندسی 96 - سازه برتر



برنامه زمانبندی آزمون نظام مهندسی 96, زمانبندی آزمون نظام مهندسی 96, زمان و تاریخ و نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 96

برنامه زمانبندی آزمون نظام مهندسی 96

آزمون نظام مهندسی شهریور هر سال برگزار می شود . این آزمون در 7 رشته اصلی مرتبط با ساختمان و شهرسازی برگزار می شود . رشته های تاسیسات برقی ساختمان ، تاسیسات مکانیکی ساختمان ، عمران ، معماری ، ترافیک ، شهرسازی و نقشه برداری رشته های اصلی این آزمون هستند . در ادامه این مطلب از سازه برتر می توانید برنامه زمانبندی آزمون نظام مهندسی 96 را مشاهده نمایید.

.

کلیه کارشناسانی که دارای مدرک مهندسی در هر یک از رشته های فوق هستند با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در این آزمونها هستند . برای اینکه مطمئن شوید مدرک شما با رشته های فوق مرتبط است می توانید به واحد عضویت سازمان نظام مهندسی استان خود مراجعه نمایید . تمامی استانهای کشور دارای سازمان نظام مهندسی هستند . .پس از آنکه مطمئن شدید رشته شما مورد قبول است و سه سال هم از زمان فارغ التحصیلی تان گذشته باید عضو سازمان شده و خود را برای آزمون دوره بعدی آماده کنید .

قبولی در این آزمون مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت با قبولی در این آزمون شما می توانید پروانه اشتغال بکار در حرفه مهندسان کسب نمایید و بواسطه آن به عنوان کارشناس سازمان نظام مهندسی در امور نظارت ساختمانها و یا طراحی و نظارت ساختمانهای استان خود فعالیت کنید . چنانچه اشتغال فعلی تان طوری است که اصلا و ابدا فرصت کار در زمینه جدید را ندارید می توانید به شرکت های حقوقی . معتبر سهمیه تان را اجاره دهید .و مبلغ خوبی را در ازای اجاره سالانه پروانه خود کسب نمایید . البته اگر بتوانید خودتان با پروانه تان کار کنید که خیلی بهتر است . بسیاری از دوستان و همکاران با ما تماس می گیرند و اظهار می دارند که مثلا 10 سال یا 15 سال از زمان فارغ التحصیلی شان گذشته ولی از وجود چنین سازمانی بی خبر بوده اند .

.

برنامه زمانبندی آزمون نظام مهندسی 96

شروع ثبت نام آزمون نظام مهندسی نوبت اول 96:                --- اعلام می شود

اتمام ثبت نام در آزمون:                --- اعلام می شود

تکمیل ظرفیت:                احتمال تمدید تا یک هفته

تاییدیه ثبت نام:                حداکثر تا یک ماه بعد از اتمام ثبت نام

.

پرینت کارت ورود به جلسه:                --- اعلام می شود

برگزاری آزمون های نظارت (صبح) و اجرا (عصر) عمران و معماری، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک:                --- اعلام می شود

برگزاری آزمون های محاسبه عمران، طراحی معماری و تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی:                --- اعلام می شود

.

اعلام نتایج:

اعتبار قبولی:

.

منبع: nezamemohandesi.com

.

پیشنهاد می کنیم برای داشتن آمادگی بیشتر در آزمون نظام مهندسی مطلب زیر را نیز مشاهده کنید:

راهنمای جامع چگونگی کسب آمادگی جهت شرکت در آزمون‌های نظام مهندسی

.