هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز - سازه برتر



هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز

هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز

هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز برای لذت بردن از فضای حیاط خلوت. با وعده آمدن روزهای گرم و دلپذیر ، ما بیشتر از پیش برای بیرون خوردن، نوشیدن و شادمانی کردن هیجان‎‌زده می‌شویم. اما برای تمام این امور نیاز به مکانی مناسب داریم. در این مطلب از سازه برتر هفت ایده برای درست کردن آشپزخانه کاملی در فضای باز را با شما به اشتراک می‌گذاریم که در ماه‌های بهار و تابستان به کارتان خواهد آمد اما اگر خیلی حس تمایل به این نوع آشپزخانه را دارید در کل سال هم می‌توانید از آن استفاده کنید! .

1- از اجاق با سوخت چوب استفاده کنید؛

استفاده از این نوع اجاق به شما اجازه طبخ طیف گسترده‌ای از غذاها را داده ضمن این که می‌توانید از طعم دودی آن‌ها لذت ببرید. . هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز .

2- فضاهای زیادی را برای نگهداری اشیا تعبیه کنید؛

به جای این که دائم به درون آشپزخانه و گریل‌تان در رفت و آمد باشید تمام وسایل لازم را در دسترس خود نگه دارید. می‌توانید از کشوهای یخچالی برای نگهداری غذاهایی که باید در دمای پایین نگهداری شوند استفاده کنید تا برای گریل کردن تازه بماند. . هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز .

3- با گسترش دادن سطح کانتر آشپزخانه‌تان به بیرون نوعی پیوستگی در طراحی را به وجود آورید؛

با ادامه سطح کانتر از درون به بیرون ظاهر مدرن‌تری به آشپزخانه‌تان بدهید. این کار خطوطی بی نقص و ساده را به وجود می‌آورند و آشپزخانه بیرون مانند امتدادی از آشپزخانه درون به نظر می‌رسد. . هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز .

4- محیطی چوبی به وجود آورید؛

چوب ماده‌ای عالی برای به کارگیری در آشپزخانه فضای بیرون است. چوب ماندگار است و وقتی که با خطوط ساده و مواد مدرن جفت شود نوعی ظاهر معاصر به وجود می‌آورد که با هر نوع طرحی می‌تواند به کار رود. چوب هم می‌تواند به عنوان سطح نهایی کار به کار رود و یا سطح آن رنگ شود تا به شما امکان ایجاد تنوع در کار را بدهد. . هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز .

5- سطح کاری برای پخت‌وپز و هچنین سینک را در نظر بگیرید؛

باربکیوها برای آشپزخانه‌های فضای بیرون واقعا گزینه‌های مناسبی هستند اما اگر می‌خواهید کیفیت کارتان را بالاتر بیرید در آشپزخانه‌تان از اجاق‌های گریل و سطح کار پیش ساخته شده استفاده کنید. نصب یک سینک نیز آماده کردن غذا و شست و شو را راحتتر می کند. . هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز .

6- نوعی فضای باز برای سرگرمی در بیرون ایجاد کنید؛

اگر قرار است آشپزخانه‌ای مدرن را در حیاط خلوت‌تان به وجود آورید بهتر است فضایی را هم برای سرگرمی در آن داشته باشید. اختصاص نیمی از فضای سرپوشیده بیرون به آشپزخانه‌ای کامل و نیمی به فضایی برای سرگرمی این وعده را می‌دهد که در هر هوایی می‌شود مهمانی‌های شام را در فضای بیرون به راه انداخت. . هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز .

7- سادگی را همواره به خاطر داشته باشید؛

آشپزخانه‌های فضای بیرون نباید خیلی فانتزی باشند. فضایی برای نشستن و سرگرمی و فضایی برای آشپزی تنها ملزومات یک آشپزخانه کاربردی در فضای باز هستند. . هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز .

هفت ایده برای طراحی آشپزخانه‌ در فضای باز

منبع: contemporist.com ترجمه: تیم ترجمه سازه برتر .

——————————— پیشنهادات ویژه —————————————

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا

بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD

برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید.

————————————————————————



  1. قالیشویی

    آشپزخانه در فضای باز علاوه بر زیبایی حس خوب حین آشپزی یا غذا خوردن به آدم میده.عالییییه!