پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم - سازه برتر



پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم

پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم

پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم دارای 45 اسلاید می باشد و برای دانشجویان رشته معماری کاربرد ویژه ای دارد. در ادامه این مطلب از سازه برتر توضیحاتی در خصوص معماری بیمارستان ، انواع بیمارستان ها و مقدمه این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم. .

معماری بیمارستان

حالی که بیمارستان‌ها در گذشته آگاهانه جهت مصارف پزشکی، جراحی طراحی می شدند امروزه می‌توان شاهد تغییر جهت به سوی انسانگرایی در امکانات بیمارستانی بود. بیمارستانهای امروزی بیشتر به هتل شبیه هستند. وجود فضای اقامتی دارای اهمیت بیشتری نسبت به طرح‌های سرد بهداشتی در بیمارستانهای گذشته است. مدت زمان بستری و اقامت بیمار به طور پیوسته کوتاهتر می‌شود و علاقه به اتاق‌های یک تختی یا دو تختی (در خصوص بیمارهای خصوصی) بیشتر شده است. .

انواع بیمارستان ها

بیمارستانها را می‌شود به گروههای زیر تقسیم کرد: کوچکترین (تا ۵۰تخت)، کوچک (تا۱۵۰ تخت)استاندارد(تا۶۰۰ تخت) و بزرگ. حمایت کنندگان مالی بیمارستانها ممکن است دولت، بنیادهای نیکوکاری یا خصوصی یا ترکیبی از اینها باشند. بیمارستانها را می‌توان از جهت نوع فعالیت به بیمارستانهای عمومی، تخصصی و دانشگاهی تقسیم کرد. .

مقدمه این پاورپوینت:

در حالی که بیمارستان‌ها در گذشته آگاهانه جهت مصارف پزشکی، جراحی طراحی می شدند امروزه می‌توان شاهد تغییر جهت به سوی انسانگرایی در امکانات بیمارستانی بود. بیمارستانهای امروزی بیشتر به هتل شبیه هستند. وجود فضای اقامتی دارای اهمیت بیشتری نسبت به طرح‌های سرد بهداشتی در بیمارستانهای گذشته است. مدت زمان بستری و اقامت بیمار به طور پیوسته کوتاهتر می‌شود و علاقه به اتاق‌های یک تختی یا دو تختی (در خصوص بیمارهای خصوصی) بیشتر شده است. .  /> <a style=دانلود پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم  /> <span style=حجم فایل در حالت فشرده: 6 MB  /> منبع: <a style=دانلود پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم عنوان:

پاورپوینت طراحی بیمارستان رسول اکرم

.

--------------------------------------

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده نمایید:

پاورپوینت نماد و نمادپردازی در معماری ایرانی

پاورپوینت بررسی جلوه‌های معماری و تزئینی بقعه امامزاده محروق نیشابور

پاورپوینت تعریف هنر و هنر اسلامی از دیدگاه های مختلف

پاورپوینت آموزش روش های سنتی معماری

پاورپوینت بررسی و تحلیل هفت خانه سالمندان خارجی

--------------------------------------



  1. قالیشویی

    باتشکر از سایتتون

  2. Nasim

    ممنون دوست عزیز طراحی شیکی داره

  3. melika

    ممنون از مطالبتون فقط به نظرم بهتر بود سرفصل های موجود در پاور رو قرار میدادید