دانلود پروژه کرمو یا شن نما شدن - سازه برتر



کرمو یا شن نما شدن , پی دی اف کرمو یا شن نما شدن , دانلود پی دی اف کرمو یا شن نما شدن

دانلود پروژه کرمو یا شن نما شدن

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه کرمو یا شن نما شدن در 31 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن وفهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت کرمو یا شن نما شدن نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است.

. مقدمه : 

مهم ترین نقص و عیب سازه های بتنی ایران و جهان، موضوع کرمو یا شن نما شدن (HoneyCombing) می باشد که در همه آئین نامه ها دستوراتی را برای جلوگیری از بروز چنین نقیصه ای صادر می نمایند و یا تذکرات مهمی مطرح می کنند. عامل بروز چنین نقصی، جداشدگی در بتن می باشد. با بررسی عوامل زمینه ساز و موثر در ایجاد جدا شدگی، می توان راهکارهای پیشگیری از بروز این مشکل را دریافت. 2- کرمو بودن یا شن نما شدن بتن، ظاهری کاملاً متفاوت با عدم تراکم کافی بتن دارد. متاسفانه اکثریت قریب به اتفاق مهندسین و تکنیسین ها و دست اندرکاران اجرای سازه های بتنی این دو عیب را یکسان می شمارند. در بتن کرمو یا شن نما شده، ذرات درشت دانه (شن) در کنار هم دیده می شود که فضای بین آنها فاقد ملات و شیره کافی می باشد، در حالیکه در یک بتن غیر متراکم فضاها و حفرات کوچک و بزرگ قابل رؤیت (از چند دهم میلیمتر تا چندین میلیمتر) مشاهده گردد اما در بخش جامد، ذرات درشت و ریز و شیره بتن در کنارهم بصورت همگن دیده می شود. .

فهرست:

مقدمه کرمو یا شن نما شدن .

دانلود پروژه کرمو یا شن نما شدن

. دانلود pdf کرمو یا شن نما شدن  /><span style= رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده: 346  </strong>KB</span>

<span style=دانلود پاورپوینت کرمو یا شن نما شدن ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

دانلود پاورپوینت سازه های چوبی

دانلود پاورپوینت مصالح عایق در و پنجره

دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل