طراحی دکوراسیون داخلی - سازه برتر



طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,دکوراسیون,

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی هنر و علم درک رفتار مردم برای ایجاد فضاهای کاربردی در یک ساختمان است و دکوراسیون داخلی تجهیز و یا تزیین یک فضا براساس زیبایی و یا مد روز است. طراحی دکوراسیون یک حرفه چند وجهی است که شامل توسعه مفهومی، فرایند طراحی، مدیریت و اجرای طرح است. طراحی و هماهنگی عناصر تزئینی داخل یک خانه، آپارتمان، دفتر، و یا دیگر فضاها از جمله طرح های رنگی، اتصالات، مبلمان و گاهی اوقات ویژگی های معماری توسط طراح دکوراسیون انجام می شود. همچنین یک طراح یا دکوراتور باید درک درستی از مسائل فنی مانند پنجره و موقعیت درب، آکوستیک و نور داشته باشد. . طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,دکوراسیون, . طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,دکوراسیون, . دکوراسیون با توجه به خصوصیات شخصی و خصوصیات خانوادگی شکل می گیرد. هر بنا دکوراسیونی شاخص و مختص به خودش، در راستای کاربر دارد. به این معنا که هر بنا با توجه به نیازها، خواسته ها، علایق، خصوصیات و خلق و خو و ... مختص به افرادی که از آن بنا استفاده می کنند، دکوراسیونی مختص به خودش دارد. . طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,دکوراسیون, . طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,دکوراسیون, .

طراحی دکوراسیون بسته به ملاک هایی زیر شکل می گیرد:

عنصر رنگ مصالح کاربری . طراحی دکوراسیون داخلی,طراحی دکوراسیون,دکوراسیون, .

هفت اصل در طراحی داخلی:

نور را دریاب : نور می تواند ریتم خلاقانه ای به یک فضای داخلی ببخشد. فرم را بشناس : معمولا به پوسته بیرونی نسبت داده می شود. فضا را حس کن : محدوده در دسترس کابران را را می گویند. بافت را لمس کن : مشخصه ای است که با لمس کردتن و دیدن به چشم می آید. شکل را بیازمای : نقطه بیرونی یک شی را تشکیل می دهد. رنگ را در هم بیامیز : خاصیت بصری فرم است که در طراحی داخلی روی فرم تاکید می شود. حجم را بشناس : حجم عنصر مهم طراحی داخلی است. .

طراحی دکوراسیون داخلی

. منبع : تی پاسارگاد .  /> <a style=دانلود pdf طراحی دکوراسیون داخلی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————


  1. چلنیوم

    ممنون از طرح های زیبا . موفق و موید باشید

  2. hp.unique

    موفق باشید

  3. setareh238

    موفق باشید

  4. تالار پذیرایی

    با تشکر از مطلب مفیدتون

  5. آرایشگاه عروس

    ممنونم از مطلب خوبتون

  6. نمای کامپوزیت

    من به طراحی داخلی هرمکان اهمیت زیادی قائل هستم این طراحی ها بسیار عالی و شیک بودند و محیط آرام بخشی را فراهم نموده اند .