دانلود پروژه آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن - سازه برتر



دانلود پروژه آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن,پروژه آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن,آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن,

دانلود پروژه آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن در 34 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

مقدمه:

هنگام طراحی و آفرینش یک ایده، برای تفهیم، تصحیح و ارائه ی آن در زمینه های مختلفی چون نمایش اماکن زیست عمومی، خصوصی، زمینه های فرهنگی، محصولات صنعتی، امور ویژه و … می توان از ماکت بهره جست. در این بخش قصد داریم مطالبی را درباره ی ماکت معماری و وسایل ساخت آن ارائه دهیم پس با ما همراه باشید. .

فهرست:

آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن مقدمه تعریف ماکت چرا ماکت می سازیم؟ زمان ساخت ماکت انواع ماکت از نظر اندازه و نوع ماکت اتود ماکت نهایی مصالح و روش های ساخت ماکت انواع کاغذ و مقوای ماکت سازی کاغذ و مقوای هیپرو مقوای اسفنجی مقوای پارافین خورده مقوای ماکت فوم (یلوفو، بلوفوم، پلاستوفوم) چوب پنبه گل رس و خمیرها گچ چوب آکریلیک (پلکسی گلس) .

دانلود پروژه آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن

.  /> <a href=دانلود pdf آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده: 435 </strong>KB</span>

<span style= /></strong> <a style=دانلود پاورپوینت آشنایی اولیه با ماکت معماری و وسایل ساخت آن ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

دانلود پاورپوینت سازه های چوبی

دانلود پاورپوینت مصالح عایق در و پنجره

دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل