دانلود پروژه ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری - سازه برتر



دانلود پروژه ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن),پروژه ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن)ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن),

دانلود پروژه ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن)

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن) در 33 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن) نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

مقدمه:

در این پاورپوینت ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن) را بیان می کنیم .فهرست مطالبه ارائه شده در این پاورپوینت در ذیل بیان شده است. با ما همراه باشید. .

فهرست:

عنوان ضوابط  راه پله و آسانسور برای زمین های زیر ۲۰۰ متر مربع ضوابط راه پله و آسانسور جهت زمینهای بالاتر از ۲۰۰ متر برای ارائه نقشه های کامل یک  پرو‍ژه مراحل زیر بایستی انجام شود اولین مرحله :  ( مربوط به کارفرماست) مرحله دوم:  ( فاز صفر) مرحله سوم : ( فاز یک) مرحله چهارم : ( فاز دو) مرحله پنجم : ( فاز سه) ضوابط نورگیری و پاسیو یا حیاط خلوت ۱ –  ضوابط نورگیری در قطعات کوچکتر یا مساوی ۲۰۰ متر مربع ۲ – ضوابط نورگیری در قطعات بزرگتر از ۲۰۰ متر مربع نحوه محاسبه مساحت نورگیرها ضوابط  پیش آمدگی های به گذر محدودیت های عرض و ارتفاع فضاها شرایط مورد نیاز جهت احداث ۵ طبقه مسکونی .

دانلود پروژه ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن)

.  /> <span style=دانلود pdf ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن)  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده: 413 </strong>KB</span>

<span style= /></strong> <a style=دانلود پاورپوینت ضوابط و مقررات شهرداری و آخرین ضوابط مصوب معماری (پله،آسانسور،نورگیر،بالکن) ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

دانلود پاورپوینت سازه های چوبی

دانلود پاورپوینت مصالح عایق در و پنجره

دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل