هشت ایده برای دیوار اتاق خواب - سازه برتر



هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!,هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان,دکوراسیون اتاق خواب,

هشت ایده برای دیوار اتاق خواب‌تان که آن را جذاب‌تر و زنده‌تر می‌کند!

آثار هنری تنها چیزهایی نیستند که می‌توانند دیوار اتاق خواب شما را بپوشانند. طیف وسیعی از اشیا وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را از دیوار اتاق‌تان بیاویزید تا فضایی خاص خودتان را خلق کنید که این حس را که گویی آن‌جا واقعا مال خودتان هست را به شما بدهد و در عین حال عناصری از طراحی و سلیقه را به فضای داخلی اتاق‌تان بیافزاید. در این‌ جا هشت ایده برای تزیین دیوارهای اتاق خواب‌تان ارائه شده است: .

کارهای هنری و چاپی

هیچ چیز بهتر از تصاویر چاپی و یا آثار هنری هنرمندان محبوب‌تان و یا مکان‌ها و چیزهایی که مورد علاقه‌تان هستند فضای شما را خاص خودتان نمی‌کند. چند تا از عکس‌های محبوب‌تان را بزرگ کنید، آن‌ها را قاب بگیرید و به دیوار آویزان کنید تا آرامش و در عین حال بخشی از شخصیت خودتان را به اتاق خواب‌تان آورده باشید. . هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!,هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان,دکوراسیون اتاق خواب, .

برچسب‌ها

چسباندن برچسب به دیوار اتاق خواب‌تان راهی خوب برای شخصی سازی فضای اتاق خواب هست که در عین حال چندان الزام‌آور هم نیست. کافی است به محض این که از برچسبی که چسبانده‌اید خسته شدید آن را به راحتی کنده و یکی دیگر را جایگزینش کنید. . هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!,هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان,دکوراسیون اتاق خواب, .

آویزهای دیواری

با آویختن آویزهای دیواری از دیوار اتاق خواب‌تان کمی بافت و بعد به دیوارتان ببخشید. با جنس‌ها و رنگ‌های مختلف این کار را تجربه کنید تا مطمئن شوید که آویزها با فضای شما به طور کامل هماهنگی دارند و می‌توانند حتی در صورت تغییر طراحی‌ اتاق‌تان باز هم با آن مطابقت داشته باشند. . هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!,هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان,دکوراسیون اتاق خواب, .

پانل‌های پارچه‌ای چاپی و یا طرحدار

نسخه مدرن پرده دست باف سنتی، پانل چاپی یا طرحدار به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر را از آن به حالت پارچه‌ای لطیف بیاویزید. در این زمینه آن قدر تنوع وجود دارد که قطعا می‌توانید طرحی را انتخاب کرده که با دکورتان هماهنگی داشته باشد. . هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!,هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان,دکوراسیون اتاق خواب, .

آینه

هر اتاق خوابی نیاز به آینه برای افزودن نور بیشتر به فضای آن و همچنین بزرگتر نشان دادن فضا دارد. برای روشن‌تر کردن اتاق خواب‌تان و خلق نقطه کانونی در آن از آینه‌ای بزرگ یا انواع دیگر تزیینات آینه‌ای استفاده کنید. . هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!,هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان,دکوراسیون اتاق خواب, .

کاغذ دیواری

اگر می‌خواهید ظاهر نقاشی دیواری یا الگویی تکراری را به فضای‌تان ببخشید بدون آن‌که متحمل زحمت فراوان شابلون‌کاری کل دیوار شوید دیوار اتاق‌تان را کاغذدیواری بگیرید. این کار به شما طرحی عالی داده و فضای‌تان را شخصی‌سازی کرده و می‌تواند برای خلق دیواری خاص در فضای‌تان به کار رود. . هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!,هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان,دکوراسیون اتاق خواب, .

آویختن گلدان‌های دیواری

با آویختن گلدان‌ها دیواری کمی حیات و رنگ را به دیوارهایتان ببخشید. شما هم مزیت داشتن هوایی بهتر را در اتاق‌تان خواهید داشت و همچنین فضایی صاحب سبک‌تر! . هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!,هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان,دکوراسیون اتاق خواب, .

قفسه‌بندی

آویختن قفسه بر دیوار اتاق‌تان به شما این امکان را می‌دهد که تزیین بیشتری را به دیوار اتاق‌تان بیافزایید و در زمینه ظاهر قفسه‌ها به شما این امکان را می‌دهد که خلاق‌تر باشید. قفسه‌های معلق، آویز و هندسی همه نوعی ظاهر متفاوت را خلق کرده و به شما اجازه می‌دهد تا در اتاق خواب‌تان فضایی خلاقانه برای خودتان داشته باشید. . هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!,هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان,دکوراسیون اتاق خواب, .

هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!

. منبع : contemporist.com ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر .  /> <a style=دانلود pdf هشت ایده برای دیوار اتاق خوابتان که آن را جذاب تر و زند ‌تر می کند!  

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————