دکوراسیون اتاق کودک - سازه برتر



دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون,

دکوراسیون اتاق کودک :

علم معماری داخلی باتوجه به ماهیت خود،  دارای هم بستگی بسیار نزدیک، با علم روانشناسی ست. این تعامل به این موجب است که تمامی اتفاقات و طراحی های دکوراسیون برای پاسخگویی به درخواست ها و روحیات انسان وبخشیدن فازهای مختلف حسی و بصری به وی صورت می پذیرد؛ خصوصا در عملکرد فضای اتاق کودک با روشهای بسیار گوناگون، می توان تمامی رفتار و هنجارهای یک کودک  را کنترل نموده و با طراحی ساختار مند به شکل گیری شخصیت کودک،‌ جهت داد . .

دکوراسیون اتاق کودک 1 :

. دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون, . یکی از عناصر دخیل در طراحی دکوراسیون داخلی را می توان،‌ بازه ی سنی فرد و یا افراد بر شمرد که  البته  ذکر این نکته ضروری ست کخ در برخی مبلمان و لوازم مورد استفاده , بازه ی سنی خردسال و نوجوان مطرح نمیشود . در طراحی دکوراسیون پیش رو، به دلیل داشتن فضای اندک، استفاده از  مبلمان چند منظوره در دستور کار قرار گرفته است تا از کمترین فضا بیشترین بهره گیرفته شود. وجود فضای کتابخانه نیز موضوعی غیر قابل اجتناب در دکوراسیون اتاق کودک می باشد چرا که در روحیه و احساسات کودکان تاثیر داشته و باعث نزدیکی کودکان با کتاب و رویکرد دانش جویی ،در سنین رشد خواهد شد. .

دکوراسیون اتاق کودک 2 :

. دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون, . ایجاد نظم در طراحی دکوراسیون داخلی و بویژه بخش های ویژه ی کودکان، از عناصر مهمی ست که موجبات اجتناب از آشفتگی ذهن در کودکان را فراهم می آورد. در طراحی دکوراسیون اتاق های دو نفره،‌  می بایست از  ترکیب رنگ های ساده و در عین حال جذاب بهره برد.  در اتاق کودک  شماره (2) ، استفاده از تخت خواب دو طبقه  و مدرن  برای بخشیدن حس نزدیکی به کودکان در دستور کار قرار گرفته است . همچنین، امروزه طراحی کف پوش به رنگ تیره و به همراه رگه های رنگی نرم از متریال پارکت ، در دکوراسیون اتاق کودک  امری بسیار متداول میباشد . .

دکوراسیون اتاق کودک 3 :

. دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون, . اتاق کودکان در بیشتر موارد،  دارای متراژی بسیار اندک می باشد که می توان جهت پوشش آن در طراحی دکوراسیون داخلی و  بویژه طراحی های مدرن، از ادواتی چون مبلمان چند منظوره استفاده کرد . از مهم ترین خصوصیاتی که  فضای اتاق کودک باید دارا باشد حس آرامشی است که برای کودک، نیازی فطری به شمار می رود . استفاده از رنگ سبز در کنار قهوه ای که مستقیما از طبیعت الهام گرفته شده است؛‌ برای تولید  فضایی صمیمی وآرامش بخش بسیار توصیه میشود که در دکوراسیون اتاق کودک پیش رو کاملا، قابل مشاهده است . استفاده از مبلمان ساده و فرم های مینیمال مانند قسمت های  کتابخانه و میز کامپیوتر نیز، باعث شکیل شدن و جلو گیری از شلوغ شدن فضا شده است . .

دکوراسیون اتاق کودک 4:

. دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون اتاق کودک,طراحی دکوراسیون, . چگالی مبلمان در دکوراسیون داخلی اتاق کودک، بیش از سایر اتاق خواب هاست؛‌ لذا و با دقت نظر در متراژهای پایین این بخش، استفاده از  مبلمان و وسایل بسیار هماهنگ  با ترکیبات رنگی مشابه به هم پارچگی محیط و در نتیجه افزایش بهره وری فضا خواهد انجامید در اتاق کودک (4) سعی شده مبلمان مختلف که در همسایگی با یکدیگر قرار دارند با آرایشی مناسب در کنار هم قرار گیرند. همچنین در کنار رنگ آرامش بخش آبی، طراحی فرو رفته و مدرن کمد توانسته از بسته شدن مسیر ها جلوگیری به عمل آورد. .

دکوراسیون اتاق کودک :

. منبع : 3 نشانه .  /> <a style=دانلود pdf دکوراسیون اتاق کودک  

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————