دانلود پروژه عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن ( بخش چهارم ) - سازه برتر



دانلود پروژه عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن,پروژه عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن,عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن,

دانلود پروژه عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن ( بخش چهارم )

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن در 43 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

مقدمه:

بتن از پر کاربردترین مصالح ساختمانی است. ویژگی اصلی بتن ارزان بودن و در دسترس بودن مواد اولیه آن است. همچنین می‌توان خاطر نشان کرد که تولید انواع بتن با استفاده از حرارت، بخار، اتوکلاو، تخلیه هوا، فشار هیدرولیکی ویبره و قالب انجام می‌گیرد. بتن به طور کلی محصولی است که از اختلاط آب با سیمان آبی و سنگدانه‌های مختلف در اثر واکنش آب با سیمان در شرایط محیطی خاصی به حاصل می‌شود و دارای ویژگیهای خاص است. بتن اینک با گذشت بیش از ۱۷۰ سال از پیدایش سیمان پرتلند به صورت کنونی توسط یک بنّای لیدزی، دستخوش تحولات و پیشرفتهای شگرفی شده است. در دسترس بودن مصالح آن، دوام نسبتاً زیاد و نیاز به ساخت و سازهای فراوان سازه‌های بتنی چون ساختمان‌ها، سازه‌ها، سدها، پل‌ها، تونل‌ها و راه‌ها، این ماده را بسیار پر مصرف نموده است. .

علل تخریب بتن

علل تخریب بتن عبار تند از: -۱آب اضافه در مخلوط بتن ۲ – طراحی نادرست ۳- نقایص ساخت ۴-تخریب سولفاتی ۵ – واکنش قلیایی سنگدانه ها ۶ – تخریب ناشی از سیکل انجماد و ذوب ۷- تخریب در اثر سایش و فرسایش ۸- آسیب های ناشی از پدیده کاویتاسیون ۹ -خوردگی شبکه آرماتور ۱۰- قرار گرفتن در معرض اسید ۱۱ – ترک خوردگی ۱۲- بارگذاری بیش از حد بر روی سازه ۱۳- دلایل مضاعف تخریب در (بخش۴)پاورپوینت به این عوامل می پردازیم. در این پاورپوینت به عوامل زیر پرداخته می شود. ۱۰- قرار گرفتن در معرض اسید ۱۱ – ترک خوردگی ۱۲- بارگذاری بیش از حد بر روی سازه ۱۳- دلایل مضاعف تخریب .

فهرست:

عنوان : عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن مقدمه ۱۰- قرار گرفتن در معرض اسید ۱۱ – ترک خوردگی ۱۲- بارگذاری بیش از حد بر روی سازه ۱۳- دلایل مضاعف تخریب .

دانلود پروژه عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن

.  /> <span style=دانلود pdf عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده: 478  </strong>KB</span>

<span style= /></strong> <a style=دانلود پاورپوینت عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

دانلود پاورپوینت سازه های چوبی

دانلود پاورپوینت مصالح عایق در و پنجره

دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل.