دعوت به همکاری جهت تیم طراحی - سازه برتر



 دعوت به همکاری جهت تیم طراحی:

 

سایت سازه برتر در زمینه طراحی واحد های مسکونی ، ویلایی ،اداری ،تجاری ، هتل ، مراکز فرهنگی تفریحی ، مراکز آموزشی ، رستورانها و غرفه های نمایشگاهی فعالیت می نماید. طراحی معماری داخلی به عنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده ونقش بهینه سازی فضا های داخلی بناها به منظور انجام فعالیت های روزمره یعنی زندگی وکار را ایفا می نماید.

سایت سازه برتر برای تکمیل تیم طراحی خود ، از افراد مجرب و فعال در زمینه طراحی پروژه دعوت به همکاری می نماید.

در صورتی که در زمینه طراحی پروزه های دانشجویی فعالیت دارید می توانید با ارائه نمونه کارهای خود در این سایت  به جمع طراحان سایت پیوسته و درآمد قابل توجهی را کسب نمایید. با فعالیت مستمر در سایت سازه برتر می توانید اعتماد مشتریان را به خود جلب نموده و با جذب سفارشات بیشتر درآمد ماهیانه عالی داشته باشید و این حرفه را به عنوان شغل اصلی در نظر بگیرید.

 

 

قوانین:

1- اولویت ارائه پروژه ها به طراحان به ترتیب میزان تجربه ، دقت و فعالیت هر طراح در سایت بستگی دارد.

2- سهم سایت به عنوان بازاریاب معادل 20% هزینه کل بوده که 10% آن در زمان شروع کار (واریز 20% اولیه جهت شروع طراحی) و 10% باقیمانده در پایان کار (واریز 10% پایانی پس از تایید نهایی) برداشت می شود.

3- طراح موظف است پروژه را در زمان تعیین شده به اتمام رسانده و به مدیر سایت ارائه نماید. در صورت تاخیر در ارائه طرح ، مبلغی (با توجه به زمان تاخیر) از طراح کسر می گردد و در صورت نارضایتی مشتری ، طراحی پروژه به فرد دیگری سپرده شده و سهم سایت از طراح اولیه دریافت می گردد.

4- با توجه به اینکه تمامی ارتباط های بین طراح و مشتری توسط مدیریت صورت می پذیرد ، لذا لازم است که طراح برای جلب اعتماد مدیریت مشخصات مورد نیاز را به صورت کامل ارسال نموده و در سایت فعالیتی مستمر داشته باشد. ضمنا طراحان باید از اجرای فعالیت های خودسرانه و یا جذب مشتری برای انجام پروژه وی بصورت جداگانه خودداری نمایند؛ در غیر این صورت همکاری سایت با طراح قطع خواهد شد.

نکته: در صورتی که طراح بطور مستمر در سایت فعالیت داشته باشد و در طول هر ماه حداقل 15 پست (همراه با فایل پروژه یا مقاله جهت دانلود) به سایت اضافه نماید ، می تواند پس از دو ماه فعالیت ، بطور جداگانه در سایت شروع به درآمد کسب کند.

5- در حال حاظر پیوستن به گروه طراحان رایگان بوده و احتمال تغییر شرایط و قوانین در آینده وجود دارد.

6- سایت پس از هر تغییر احتمالی در قوانین ، طراح را از طریق ایمیل در جریان تغییرات قرار خواهد داد؛ با این حال جهت جلوگیری از اختلافات احتمالی، طراح باید برای اطلاع از تغییرات قوانین ، حداقل یک بار در ماه این صفحه را مشاهده نماید.

 

مدارک مورد نیاز:

برای پیوستن به جمع طراحان باید مشخصات زیر را برای ما ارسال نمایید:

1- مشخصات فردی شامل: نام ، نام خانوادگی ، شماره ملی ، شماره تلفن ، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی ، شماره حساب ، آدرس دقیق پستی ، آدرس سایت یا وبلاگ

2- اسکن کارت ملی و شناسنامه (جهت جذب اعتماد مشتریان)

3- نمونه کارهای انجام شده

 

ارتباط با ما:

مشخصات فوق را به ایمیل های زیر ارسال نمایید:

saze20.ir@gmail.com

cutdiamond32@gmail.com

 

با آرزوی موفقیت



  1. وشتانی

    با عرض سلام واقعا کارتون واسه اشتغال زایی بسیار مناسبه با سپاس فراوان

  2. مکبریان

    سلام و عرض خسته نباشید من دانشوی ترم ۶ کارشناسی هستم و تجربه کاری ندارم آیا میتونم همکاری داشته باشم؟

    1. محمد غفوری تبار

      سلام رزومه کاری و درخواستهای خودتون رو به saze20.ir@gmail.com ایمیل کنید.

  3. AJ

    با سلام میخواستم بدونم کسی که طراحی نکنه وفقط 3D کار کنه میتونه با این مجموعه کار کنه؟چون من فقط 3D کار میکنم یعنی فایل طراحی شده در CAD را دریافت میکنم و 3D میکنم

    1. محمد غفوری تبار

      سلام مشکلی در این خصوص نیست لطفا رزومه کاری خودتون رو به ایمیل saze20.ir@gmail.com ارسال کنید.

  4. رامتین

    سلام به نرم افزار های معماری مسلط هستم و در زمینه ی طراحی هم کار کردم میتونم رزومه ی خودم رو ارسال کنم؟؟

    1. محمد غفوری تبار

      سلام در حاظر حاظر امکان همکاری نداریم موفق باشید