دانلود پروژه استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی) - سازه برتر



دانلود پروژه استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی),پروژه استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی), استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی),

دانلود پروژه استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی)

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی) در 34 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی) نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

مقدمه:

در دنیای امروز، دانشگاهها درجهت رشد وتعالی جامعه نقشی کلیدی وحیاتی ایفا می کنند به همین دلیل در بسیاری از جوامع برای گسترش کمی وکیفی مراکز آموزش عالی ، قدم های حساب شده ای برداشته می شود. یکی از مواردی که در جهت توسعه این مراکز اهمیت بسیاردارد ، امکانات رفاهی و در رأس آنها تأمین محل اسکان دانشجویان (خوابگاه) است. با توجه به روند رو به رشد جمعیت دانشجویی در سالهای اخیر و درصد بالای دانشجویان غیربومی، علاوه برآن پیشی گرفتن تعداد دانشجویان دختر بر دانشجـویان پسـر، لزوم توجـه به اسکان ایـن قشـر بیش از پیش ضـرورت خـود را نشان می دهد. حال این سوال مطرح است که : شرایط کمی وکیفی موجود در خوابگاهها تا چه میزان پاسخگوی نیاز دانشجویان (غیربومی) امروزی است. تحقیقات صورت گرفته در این زمینه هرچند اندک اعتبار دیدگاه «سرپناه بودن خوابگاه برای دانشجویان غیربومی» رابه میزان قابل توجهی سست نموده وتأثیرات مخرب این دیدگاه بر بهداشت روانی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان را متذکر می شود. از سوی دیگر، تخصیص اعتبارات عمرانی قابل توجه دانشگاهها به منظور احداث خوابگاههای دانشجویی، زمانی می تواندکارساز باشد که روند ساخت علاوه بر مطالعات مهندسی، برپایه شناخت کامل از ویژگیهای روانشناختی فضاهای مورد نظر انجام پذیرد. .

فهرست:

مقدمه ۱.فضا های مورد نیاز جهت خوابگاه دانشجویی ۲.نور مناسب جهت فضاهای خوابگاه دانشجویی ۳. سرانه فضاهای خوابگاه برای ۵۰ نفر ریز فضاهای مورد نیاز برای طراحی خوابگاه: توصیه های طراحی .

دانلود پروژه استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی)

.  /> <span style=دانلود pdf استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی)  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده: 317 </strong>KB</span>

<span style= /></strong> <a style=دانلود پاورپوینت استانداردهای طراحی خوابگاه(معماری خوابگاه دانشجویی) ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت تاثیر رنگ در ساختمان

پاورپوینت بتن عبور دهنده نور

پاورپوینت مصالح بکار رفته در بازشو ها

پاورپوینت بررسی نمونه های تجاری

پاورپوینت معماری ارگانیک

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل.