دانلود پروژه فرهنگسرا - سازه برتر



فرهنگسرا , پی دی اف فرهنگسرا , دانلود پی دی اف فرهنگسرا

دانلود پروژه فرهنگسرا

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه فرهنگسرا در 30 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت فرهنگسرا نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

مقدمه:

فرهنگسرا ساختمانی است که در آن یک یا چند نهاد فرهنگی فعالیت دارند. در فرهنگسراها معمولاً شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی و همچنین آموزش پیشه‌ها و هنرهای گوناگون مانند نگارگری، کوزه‌گری، دوزندگی و جزاینها فراهم می‌گردد. برخی از فرهنگسراها کتابخانه و انتشارات ویژه خود را نیز دارا هستند. برخی از فرهنگسراها بجز پوشش دادن منطقه خود به فعالیت‌های فرامنطقه‌ای نیز می‌پردازند. بسیاری از فرهنگسراها ویژه‌کار (تخصصی) اند یعنی فعالیت خود را گرد یک گروه یا یک محور کاری کرده متمرکز می‌سازند. فرهنگسراها برپایه شیوه فعالیت به یکی از محورهای سه گانه شخصیت (کیستی)، محتوا (درونمایه) و نهاد می‌پردازند فرهنگسراهای شخصیت محور، عبارت‌اند از فرهنگسراهای کودک، نوجوان، جوان، دانشجو، دختران، بانو، و سالمند. فرهنگسراهای محتوا محور، عبارت‌اند از اندیشه، قرآن، پایداری، هنر، ملل، قانون، تیره‌ها (اقوام)، ورزش، ماه‌ بهمن، کار، دانش‌ها، تندرستی، طبیعت، و فناوری اطلاعات. فرهنگسراهای نهاد محور، عبارت‌اند از خانواده، مدرسه، و شهر. .

فهرست:

عنوان فرهنگسرا مقدمه ضوابط و معیارهای طراحی فرهنگسرا کتابخانه ابعاد و استاندارد های پیشخوان و برگه دان استانداردابعاد قفسه ها و عمق قفسه ها طول قفسه ها ارتفاع قفسه ها استاندارد میزها میزهای طولانی نور پردازی آکوستیک تهویه ی مطبوع گالری ها ترتیب قرار گیری اشیاء نورپردازی گالری ها حرکت و دسترسی گالری ها تهویه ی مطبوع آکوستیک حریق ساختار عمومی فضاهای نمایشی شکل و انواع مختلف صحنه ی نمایش شیب سالن نمایش صندلی تماشاگران اتاق رختکن نور پردازی صحنه اتاق سخنرانی .

دانلود پروژه فرهنگسرا

.  /> دانلود pdf فرهنگسرا</strong></a></span>

<span style= /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده: 374 </strong>KB</span>

<span style= /></strong> <strong>د</strong><strong>انلود پاورپوینت فرهنگسرا</strong></a></span>

———————————————————————————

<span style=پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت تاثیر رنگ در ساختمان

پاورپوینت بتن عبور دهنده نور

پاورپوینت مصالح بکار رفته در بازشو ها

پاورپوینت بررسی نمونه های تجاری

پاورپوینت معماری ارگانیک

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل