رنگ ها در طراحی داخلی - سازه برتر



رنگ ها در طراحی داخلی,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی,

رنگ ها در طراحی داخلی

استفاده از رنگ‌های متفاوت روشی امروزی و زیبا برای طراحی داخلی است. اما انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای طراحی داخلی كار راحتی نيست. كنار هم قرار دادن رنگ‌های مختلف به ساده‌شدن اين فرايند كمك می كند. در این مقاله به بررسی تعدادی از رنگ ها در طراحی داخلی می پردازیم. .

رنگ صورتى:

از تركيب دو رنگ قرمز و سفيد بدست مى آيد، قدرت و حرارت قرمز كه با خلوص رنگ سفيد به تعادل مى رسد. صورتى رنگى زنانه، رمانتيك، آرامش بخش، مثبت و همچنين نشانى از اميد است. استفاده از صورتى روشن باعث مى شود فضا بزرگتر بنظر بيايد، طيف هاى تيره ى اين رنگ فضاى شما را پرانرژى و شاد نشان مى دهد. . رنگ ها در طراحی داخلی,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی, .

رنگ قرمز:

رنگ قرمز سمبل جذابيت، عشق، هيجان و همچنين هشدار است. از اين رنگ براى جلب توجه به وفور استفاده ميشود مانند بر چسب هاى حراج يا تابلوهاى ترافيك، همچنين نشانه ى شجاعت و خوش شانسى نيز هست. قرمز در كنار آبى و زرد سه رنگ اصلى را تشكيل مى دهند. .

استفاده از رنگ قرمز در فضاى داخلى منزل:

قرمز به دليل اينكه اشتها وعلاقه به گفتگو را افزايش مى دهد رنگى كلاسيك براى استفاده در اتاق غذاخورى و نشيمن است. مى توان با استفاده اين رنگ روى ديوار فضا را گرم و صميمى نمود. رنگ قرمز روشن و برجسته يك رنگ توجه بر انگيز است و به همين دليل رنگ بسيار خوبى است براى كسانى كه به انرژى و انگيزه براى از خواب برخاستن نياز دارند. البته بايد به خاطر داشت كه رنگ قرمز فشار خون را بالا مى برد و موجب استرس و اضطراب مى شود، به همين دليل براى كسانى كه به يك اتاق خواب آرام و دلپذير علاقه دارند رنگ مناسبى نيست. . رنگ ها در طراحی داخلی,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی, .

رنگ سبز:

سبز بعد از آبى محبوبترين رنگ ميان انسان هاست. رنگ سبز باعث افزايش حس خوشى، اميد و آرامش ميشود و برطرف كننده استرس و خستگى است. رنگ سبز در مركز چرخه ى رنگ ها قرار دارد و زرد گرم را با آبى خنك متعادل می كند. خصوصيت آرام بخش بودن اين رنگ باعث ميشود كه تقريبا براى استفاده در هر فضايى مناسب باشد، مثلا استفاده از اين رنگ در اتاق خواب به ايجاد محيطى آرام براى باز گرداندن انرژى از دست رفته در طول روز كمك ميكند و يا به دليل تداعى كننده حس تازگى و روح انگيز بودن، بسيار مناسب فضاى آشپزخانه مى باشد. . رنگ ها در طراحی داخلی,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی, . رنگ ها در طراحی داخلی,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی, .

رنگ آبی:

تقريبا همه ى ما از نگاه كردن به آسمان و دريا لذت ميبريم، دليل آن آرامشى است كه از رنگ آبى دريافت مي كنيم. تاثيرى كه اين رنگ بر روحيه انسان ميگذارد به اندازه ى شدت و تنوع آن متفاوت است. با رنگ آبى ميتوانيد يك اتاق آفتاب گير را خنك كنيد، همچين به شما كمك ميكند كه فضا را بزرگتر نشان دهيد. آبى به دليل آرام بخش بودنش ميتواند در اتاق خواب، اتاق كودك و سرويس هاى بهداشتى استفاده شود. . رنگ ها در طراحی داخلی,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی, .

رنگ زرد:

نكات مثبت : احساس خوشحالى، خوش بينى و اعتماد به نفس نكات منفى : حس استرس و اضطراب ميتوان گفت بهترين فضاها براى استفاده از رنگ زرد راهروها و آشپزخانه است كه به شما حس شادى و نشاط را القا ميكند همچنين بهتر است از استفاده اين رنگ در اتاق خواب پرهيز كنيد متناسب با شدت رنگ زرد، مى توان از خاكسترى براى خنثى كردن آن استفاده كرد و همچنين اگر احساس مى كنيد رنگ زرد بيش از حد در فضاى شما استفاده شده، به راحتى مى توانيد با اضافه كردن رنگ بنفش آن را تلطيف كنيد. . رنگ ها در طراحی داخلی,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی, .

رنگهای پاستیل:

رنگهاي اين خانواده معمولا آرامش بخش ، لطيف ، شيري ، شسته و خنثي توصيف می شوند . از رنگهاي معروف اين خانواده ميشه ازصورتي ،ياسي ،ليمويي و آبي آسماني نام برد . . رنگ ها در طراحی داخلی,طراحی داخلی,دکوراسیون داخلی, .

رنگ ها در طراحی داخلی

. منبع : خانه ماندگار .  /> <a href=دانلود pdf رنگ ها در طراحی داخلی  

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————