نکات مهم درباره دکوراسیون اتاق نشیمن - سازه برتر



نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن,

نکات مهم درباره دکوراسیون اتاق نشیمن

نشیمن یکی از مهمترین بخش های خانه است که توجه به انتخاب دکوراسیون مناسب برای آن نکته ای است که نباید از آن غافل شد. زیرا علاوه بر اینکه جایی است برای استراحت، مکانی برای دور هم نشینی و گذراندن وقت آزاد اعضای خانواده است. در این مطلب می خواهیم نکاتی را برای دکوراسیون مناسب برای نشیمن به شما یادآوری کنیم. .

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق نشیمن

رنگ اتاق نشمین باید متناسب با دیگر اجزا اتاق نشیمن انتخاب شود. اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است سعی کنید از رنگ هایی روشن استفاده کنید. همچنین می توانید از رنگ های سیاه و سفید در کنار هم در این فضا استفاده کنید. استفاده از این رنگ ها می تواند فضایی شیک برای شما به ارمغان بیاورد. رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر مناسب خواهد بود. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, . خانه ای آرام از ترکیب خاکستری با دیگر رنگ ها داشته باشید. استفاده از رنگ خاکستری برای این فضا می تواند بسیار مجلل و رسمی باشد. ترکیب رنگ های قرمز و طلایی در دکوراسیون نشیمن، باعث یادآور شدن فضایی آرام همراه با رفاه باشد. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, . رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی است. رنگ سبز در نشیمن هر خانه ای می تواند فضا را دنج و آرام نشان دهد. آبی کم رنگ می تواند فضایی آرام و جذاب را خلق کند. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, . بنفش، رنگی پر قدرت در دکوراسیون است. استفاده از رنگ های بنفش یا ارغوانی برای مدت طولانی پیشنهاد نمی شود. زیرا موجب افسردگی می شود. برای ایجاد فضای نمایشی می توانید از ترکیب رنگ قرمز و بنفش بهره گیرید. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, . استفاده از رنگ قهوه ای پر رنگ باعث القا حس امنیت در فضای نشیمن منزل شما می شود. ترکیب رنگ قهوه ای و شکلاتی با رنگ آبی فضایی بسیار شیک و جذاب را به وجود خواهد آورد. خانه ای گرم و دلچسب مثل قهوه با رنگ قهوه ای می تواند جلوه ای زیبا داشته باشد. طراح شرکت مانی فرم با طراحی نشیمنی قهوه ای رنگ در کنار آشپزخانه توانسته به خوبی در فضایی کوچک زیبایی را به وجو آورد. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, . خانواده زرد را مهمان خانه خود کنید. رنگ زرد گرما به اتاق می بخشد. اما به یاد داشته باشید که از این رنگ برای کل اتاق استفاده نکنید. زیرا باعث القاء فضای خسته کننده می شود. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, .

انتخاب مبلمان برای دکوراسیون نشیمن

سعی کنید از مبلمانی با جنس مقاوم استفاده نمایید. اگر اتاق نشیمن شما کوچک است از به کار بردن مبلمان بزرگ همراه با طرح های شلوغ اجتناب کنید. بهترین انتخاب برای این فضاهای کوچک مبلمانی ظریف با طرح ساده و روشن است. انتخاب رنگ و پارچه مبلمان در دکوراسیون منزل بسیار تاثیر گذار خواهد بود. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, . بهترین چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل تان را انتخاب کنید. سعی کنید در هر قسمت کناری مبلمان ۵۰ سانتیمتر فضا را به رفت و آمد اختصاص دهید. برای چیدمان مبلمان باید یک نقطه کانونی و مرکزی را انتخاب کرد و وسایل را در اطراف این نقطه کانونی چید. ارتفاع میز عسلی ها باید تا دسته کاناپه باشد و بین میز کوتاه قهوه خوری و کاناپه جای پای مناسبی به اندازه سی و پنج یا ۴۵ سانتی متر وجود داشته باشد. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, . استفاده از کوسن ها می تواند کاناپه را زیباتر نشان دهد سعی شود در انتخاب رنگ کوسن ها دقت کافی به عمل آید. از تعدد رنگ و تعدد کوسن ها بپرهیزید. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, .

استفاده از گل و گیاه در اتاق نشیمن

شادابی دکوراسیون منزل با گل آرایی های زیبا و ساده امکان پذیر است. استفاده از گل و گیاه باعث القاء حس زنده بودن و طراوت می شود. سعی کنید گیاهانی انتخاب کنید که با شرایط نوری خانه شما متناسب باشد. گیاهان ابلق و رنگی نور زیادی می خواهد اما گیاهان سبز به نسبت نور کمتری می خواهند. دمای محیط گیاهان آپارتمانی باید متعادل باشد از قرار دادن گیاهان کنار وسایل گرمایشی بپرهیزید. گیاهان را در جایی قرار دهید که بوی غذا هایی مانند پیاز به آنها نخورد زیرا باعث پژمردگی گیاهان و بد منظره بودن آن در دکوراسیون شما می گردد. امتحان کنید، گیاهان آپارتمانی ، طراوت بخش یک دکوراسیون زیبا خواهند بود. . نکات مهم درباره اتاق نشیمن,اتاق نشیمن,دکوراسیون اتاق نشیمن, .

نکات مهم درباره دکوراسیون اتاق نشیمن

. منبع : خانه ماندگار .  /> <a href=دانلود pdf نکات مهم درباره اتاق نشیمن  

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ————————————————————————