دانلود مقاله گزارش کارآموزی شهرداری دزفول - سازه برتر



گزارش کارآموزی شهرداری دزفول,مقاله گزارش کارآموزی شهرداری دزفول,دانلود مقاله گزارش کارآموزی شهرداری دزفول,

دانلود مقاله گزارش کارآموزی شهرداری دزفول

در این مطلب از سازه برتر مقاله گزارش کارآموزی شهرداری دزفول را برای دانلود قرار داده ایم.

پیشگفتار :

در طول دوره کارآموزی در شهرداری دزفول ، با سیستم های شبکه محلی، حقوق و دستمزد در ادارات دولتی و سیستم انبارداری در یک ارگان با تعداد کارکنان بالا و پر مخاطب آشنا شدم که مشروح آموخته هایم را در این دوره که شامل مواردی از قبیل نحوه فعالیت سیستم های نرم افزاری ، نحوه ذخیره و بازیابی اطلاعات ، امنیت در شبکه های داخلی و  مواردی دیگر از این قبیل بود  .

.

معرفی شهرداری دزفول

شهرداری دزفول از قدیمی ترین شهرداری های کشور و اولین شهرداری استان خوزستان وپنجمین شهرداری کشور است و تأسیس آن سال 1299 ه.ش می باشد .

درجه این شهرداری 10 و تعداد پرسنل آن به غیر از سازمان های وابسته قریب به 1000 نفر می باشد. شهرداری دزفول در حال حاضر دارای هشت سازمان و 2 منطقه می باشد و سازمان های وابسته عبارتند از :

سازمان اتوبوسرانی دزفول و حومه، سازمان پارک ها و فضای سبز ، سازمان باغ بهشت، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ، سازمان خدمات موتوری، سازمان نوسازی و بهسازی ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سازمان عمران شهرسازی .

با توجه به توسعه سالانه شهر دزفول و افزایش فعالیت ها و پروژه های عمرانی شهرداری دزفول ، بودجه این شهرداری نیز به تبع آن سالانه افزایش می یابد و در حال حاضر بالای 200 میلیارد ریال رسیده است.

این نهاد در طول عمر پرتلاش خود خدمات ارزنده و ارزشمندی به مردم دزفول عرضه داشته و در توسعه ، زیبائی و سرسبزی شهر گام های بلندی برداشته است.

اوج فعالیت و فداکاری پرسنل زحمتکش شهرداری دزفول همانا سال های سرنوشت ساز دفاع مقدس بوده که پابه پای مردم در تمامی صحنه های جنگ حضور فعال خود را حفظ نموده تا آنجا که برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از موشک باران دشمن زبون نیروهای آتش نشانی و خدمات خود را علاوه بر شهر دزفول و شهرهای اطراف ، حتی گاهی به شهرهای دورتر در استان لرستان و ایلام نیز اعزام نموده است.

شاهد محکم این فداکاری ها تقدیم 10 شهید ، ده ها مجروح و جانباز و آزاده به پیشگاه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است. شهر دزفول در طول جنگ تحمیلی آسیب فراوان دید آنچنان که بیش از نیمی از واحدهای مسکونی شهر از 20 تا 100% تخریب و بسیاری از تأسیسات شهری دچار آسیب کلی گردید. و به بافت قدیم شهر نیز که یکی از ارزشمندترین بافت های تاریخی از نظر قدمت و معماری کم نظیر است نیز خسارات جبران ناپذیری وارد شد . اما بعد از آن با تشکیل سازمان نوسازی و بهسازی گام هایی در جهت سامان دهی و احیای این بافت ارزشمند برداشته است.

.

دانلود مقاله گزارش کارآموزی شهرداری دزفول

.

منبع: پروژه

.

 /> <a href=دانلود مقاله گزارش کارآموزی شهرداری دزفول

 /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)

 /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

 /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> ۲  KB</span></p>
<p style=.


ضمنا چندین مطلب مشابه و مرتبط با گزارش کارآموزی را در سایت سازه برتر قرار داده ایم که می توانید فایل این گزارش کارآموزی ها را بصورت رایگان دانلود کنید. برای دانلود فایل های بیشتر در خصوص گزارش کارآموزی ساختمان و گزارش کارآموزی عمران روی عنوان هر کدام کلیک کنید.

همچنین در صورتی که مایلید گزارش کارآموزی شما در سایت سازه برتر منتشر شود می توانید فایل آن را به ایمیل saze20.ir@gmail.com ارسال کنید و مشخصات خودتان را نیز بنویسید تا با نام خودتان در سایت سازه برتر منتشر کنیم.


پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت اقلیم در معماری

دانلود پاورپوینت تزئینات در معماری

دانلود پاورپوینت معماری اهرام ثلاثه مصر

دانلود پاورپوینت محوطه سازی

دانلود پاورپوینت تناسبات در معماری

———————————————————————————

.

 width=

فروشگاه فایل.