دانلود پروژه بارهای وارده بر ساختمان - سازه برتر



دانلود پروژه بارهای وارده بر ساختمان,پروژه بارهای وارده بر ساختمان,بارهای وارده بر ساختمان,

دانلود پروژه بارهای وارده بر ساختمان

در این بخش از سازه برتر دانلود پروژه بارهای وارده بر ساختمان در 28 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. همچنین لینک دانلود پاورپوینت بارهای وارده بر ساختمان نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

مقدمه:

بارهایی که روی ساختمان وارد می شوند یا مستقیمآ به وسیله طبیعت و یا به وسیله انسان ایجاد می گردند. به عبارت دیگر برای بار روی ساختمانها دو منبع اصلی وجود دارد، یکی ژئوفیزیکی و دیگری مصنوعی. نیروهای ژئوفیزیکی را که نتیجه تغییرات مداوم در طبیعت هستند ممکن است به نیروهای جاذبه زمین، وزن ساختمان خودش ایجاد نیروهایی در سازه می کند که موسوم به بار مرده است واین بار در تمام طول عمر ساختمان ثابت باقی می ماند. اشکال همیشه در حال تغییر ساختمان نیز تایع اثرات جاذبه زمین است که ایجاد تغییراتی در بارها در طول زمان می کند. بارهای ناشی از تغییرات جوی با زمان و مکان تغییر می کنند و به شکل باد، حرارت، رطوبت، باران، برف، و یخ ظاهر می شوند. نیروهای زلزله از حرکت نا منظم زمین یعنی زمین لرزه ایجاد مشوند. منابع بارگذاری مصنوعی ممکن است تکان ناشی از حرکت اتومبیل ها، آسانسورها، ماشینهای مکانیکی و غیره و یا ممکن است تغییر مکان افراد، وسایل و یا نتیجه ضربه و انفجار باشند. به علاوه ممکن است نیروهایی در زمان تولید و اجرا در سازه به وجود آبد. پایداری ساختمان ممکن است ایجاب پیش تنیدگی کند که باعث ایجاد نیرو در ساختمان می شود. منابع بارهای ژئوفیزیکی و مصنوعی در ساختمان غالبآ به یکدیگر بستگی دارند. جرم، اندازه، شکل و مصالح یک ساختمان در روی نیروهای ژئوفیزیکی اثر می گذارند. برای مثال اگر عناصر ساختمان در مقابل تغییرات درجه حرارت و رطوبت نتوانند به آزادی واکنش نشان دهند و گیردار باشند نیروهایی در ساختمان ایجاد می شود. برای اینکه اطمینان حاصل شود که مشکلات آتی از بین رفته و بازده سازه ای حاصل شده باشد لازم است که مطالعات دقیق جواب تئوری ساختمان به اثرها انجام گیرد. طراح باید نیروها و اثر بارگذاری مربوطه را درک کند تا ساختمان بی خطر و قابل استفاده باشد. .

فهرست:

عنوان مقدمه انواع بارهای وارده بر ساختمان بار مرده ساختمان بار زنده ساختمان بار اجرایی ساختمان بارهای برف ، باران و یخ بار باد روی ساختمان بار ناشی از تغییرات حجم مصالح بار ناشی از انفجار ترکیب بارها روی ساختمان .

دانلود پروژه بارهای وارده بر ساختمان

.  /> <a href=دانلود pdf اصول کاشی کاری ساختمان  /> <strong>رمز فایل فشرده:</strong> <a style=www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)  /> <a style=برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.  /> <strong>حجم فایل در حالت فشرده:</strong> ۱,0۳ KB</span>

<span style= /> <a style=دانلود پاورپوینت بارهای وارده بر ساختمان ——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

دانلود پاورپوینت پیدایش ترک در ساختمان

دانلود پاورپوینت کلیسای چوپان

دانلود پاورپوینت ساختمان LSF

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

———————————————————————————.  width= فروشگاه فایل .