3 هزار بدحساب در مسکن مهر پرند - سازه برتر



هزار بدحساب در مسکن مهر پرند,مسکن مهر پرند,مسکن مهر,

حق بدحساب‌ها محفوظ است/ 3 هزار بدحساب در مسکن مهر پرند

رییس شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه در واگذاری واحدهای مسکونی بدحساب‌ها به خوش حساب‌ها، حق بد حساب‌ها محفوظ است، گفت: شاید چیزی حدود سه هزار بدحساب در مسکن مهر پرند وجود داشته باشد.

سید علی اکبر طاهری با اشاره به واگذاری  مسکن مهر بد حساب‌ها به خوش حساب‌ها در پرند گفت: با توجه به مراجعات متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کرده بودند،تصمیم بر این گرفته شد که مسکن خوش حساب ها زودتر تحویل داده شود.

از سوی دیگر متقاضیانی بودند که آمادگی لازم برای تحویل واحد مسکونی خود را نداشتند بنابراین با موافقت طرفین واحدهای مسکونی تکمیل شده به خوش‌حساب‌ها واگذار شد.

وی با بیان اینکه مجوزی را دریافت کردیم تا این واگذاری‌ها را به صورت قانونی انجام دهیم، اظهار داشت: عده‌ای از متقاضیان قبل از اینکه فرزندانشان در مدارس ثبت نام کنند باید واحد مسکونی خود را تحویل می گرفتند. این افراد آورده خود را تکمیل کرده بودند اما واحد مسکونی آنها تکمیل نشده بود. بنابراین واحد مسکونی تکمیل شده به خوش‌حساب‌ها رسید.

مدیرعامل مسکن مهر پرند ادامه داد: از این رو اوایل فصل تابستان اعلام کردیم که این جابجایی ممکن است و استقبال بسیار خوبی هم ازاین موضوع شد. وی گفت: این اقدام با هماهنگی با مراجع قضایی صورت گرفت و از طریق پیامک به متقاضیان اعلام کردیم و اظهارنامه برای متقاضیان ارسال شد که این فرصت را دارند در مدت معلوم مابقی آورده خود را تکمیل و واحد را تحویل بگیرند.

طاهری افزود: عده‌ای این مابقی آورده خود را تکمیل و واحد را دریافت کردند و عده‌ای هم که توانایی تکمیل آن را نداشتند با رضایت طرفین واحد را به خوش‌حساب‌ها واگذار کردند.

مدیرعامل مسکن مهر پرند با بیان اینکه حق بد حساب‌ها هم محفوظ است گفت: برای متقاضیانی که تاکنون نتوانستند آورده خود را تکمیل کنند واحد مسکونی وجود دارد و پس از تکمیل آورده خود می توانند واحد را تحویل بگیرند. در واقع این طرح یک جابجایی بود و حق کسی ضایع نشد.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت و مواد ساخت واحد مسکونی و موقعیت فازها در این جابجایی واحدها هیچ تغییری نمی کند، گفت: در بحث واگذاری جایابی مسکن مهر پردیس حتی بحث طبقات را هم رعایت کردیم. به طور مثال اگر کسی واحدی در طبقه دوم داشته که به یک خوش حساب واگذار کرده در زمان تکمیل آورده خود واحدی را با همان ویژگی‌ها در طبقه دوم واگذار می کنیم.

مدیرعامل مسکن مهر پرند با تاکید براینکه قبول داریم این پروژه باید سه سال گذشته به متقاضیان واگذار می شد، گفت: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات، تحویل واحدهای مسکن مهر پرند تا به امروز ادامه دارد.

طاهری در پاسخ به این سوال که تکلیف متقاضیان بد حساب در مسکن مهر پرند چیست؟ گفت: در حال حاضر بدحساب‌ها را فاز به فاز شناسایی کرده‌ایم و به متقاضیان خوش‌حساب که نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کرده‌اند و متقاضیان بد حساب که هنوز مبالغ را واریز نکرده‌اند پیامک ارسال کرده‌ایم و افراد پس از این پیامک‌ها مراجعاتی به شرکت‌ عمران شهرهای جدید داشته‌اند.

وی ادامه داد: شاید نزدیک به 3هزار بدحساب در مسکن مهر پرند وجود داشته باشد اما خوشبختانه با اقداماتی که انجام شده در حال پیگیری هستند.

.

منبع: ایلنا .

برای مطالعه اخبار عمرانی اینجا کلیک کنید

برای مطالعه اخبار نظام مهندسی اینجا کلیک کنید

——————————————————————————— پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت بررسی پی گسترده و شمع، مهندسی پی

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفکیکی بیش ۱۰۰۰ متر مربع

مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان بطور کامل

قوانین و اصولات کلی برای ساخت یک بیمارستان

آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

——————————————————————————— .  width= فروشگاه فایل.