ایده های طراحی آشپزخانه - سازه برتر



 ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون,

ایده های طراحی آشپزخانه

نگهداری از قهوه‌ساز، مخلوط‌کن، توستر، همزن و دیگر وسایل بزرگ موجود در آشپزخانه کار مشکلی است. آن‌ها بزرگ و حجیم هستند و مقدار زیادی از فضای اپن آشپزخانه را به خود اختصاص می دهند. مفهومی با نام گاراژ وسایل آشپزخانه تمام این مشکلات را حل می‌کند و فضایی برای این وسایل به وجود می آورد تا زمانی که استفاده نمی شوند به راحتی نگهداری شوند و فضای اضافی در آشپزخانه اشغال نکنند. در این جا نمونه‌هایی از گاراژ وسایل آشپزخانه را ارائه نموده‌ایم: .

1- درهای کشویی

استفاده از درهای کشوی برای پنهان نمودن گاراژ وسایل آشپزخانه ایدع بسیار خوبی است چون می‌تواند به طور کامل در زمانی که شما به آن نیاز دارید باز شود و همچنین می تواند به صورت نیمه باز شود تا قسمت‌های دیگری که مورد استفاده شما نیستند دیده نشوند. برای مثال در کشویی این گاراژ بزرگ وسایل آشپزخانه وسایل و فنجان‌های قهوه و کتاب‌های آشپزی را از دید پنهان می کند. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . این در کشویی می تواند به اندازه کافی باز شده تا شما بتوانید اول صبح قهوه سازتان را از گاراژ بیرون بیاورید و همچنین می تواند به طور کامل باز شود تا شما به کتاب‌های آشپزی و سایر ظروف اضافه‌تان در آن در طول روز دسترسی داشته باشید. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . قهوه ساز و سایر وسایل و ادوات همراه آن در این گاراژ با نور کافی و در کشویی به خوبی جای می گیرد. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . در آشپزخانه زیر، در گاراژ وسایل به سمت بالا باز می شود تا فضای درون مکان نگهداری وسایل را نمایان سازد ضمن این که در آبی کابینت از طرف دیگر باز شده و امکان دسترسی بیشتر به وسیله را زمانی که نیاز به آن دارید فراهم می سازد. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, .

2- درهای تاشو

درهای تاشو مانند سایر درهای قفسه های کابینت باز می شوند و باعث می شود گاراژ وسایل با سایر اجزای آشپزخانه همخوانی داشته باشد. در آشپزخانه تصویر زیر درهای تاشو فضای نگهداری وسایل بالای مایکروویو را می پوشاند که این فضا به اندازه کافی بزرگ هست تا وسایل آشپزخانه جاگیر و تمام چیزهایی که برای درست کردن یک فنجان چای به آن نیاز دارید را در آن جا دهید. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, .

3- درهای به بالا باز شونده

درهایی که به سمت بالا باز می‌شوند به جای اینکه به سمت بیرون باز شوند برای گاراژ مناسب هستند چون فضای کم‌تری را گرفته و در عین حال با بقیه کابینت‌ها و اجزای آشپزخانه بیشتر هم‌خوانی و هارمونی دارند. لولاهای به کار رفته در این نوع در باز و بسته کردن آن را بسیار راحت می کند. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . این اشپزخانه جمع‌ و‌ جور همه چیز را در کابینت‌های سفید براق پنهان می کند که به سمت بالا باز شدن و درون آن‌ها را آشکار می کند. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . نوار قدرت که در پشت این گاراژ نصب شده است تضمین می‌کند که برق کافی برای تمام وسایلی که در آن ذخیره شده است وجود دارد. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, .

4- درهای لغزنده

درهای لغزنده راهی عالی برای پنهان کردن وسایل شماست و به شما اجازه می‎‌دهد تا بتوانید استفاده کاملی از فضای اپن داشته باشید بدون این که باز و بسته شدن درها بر روی کار شما تاثیری داشته باشد. این درها در حالت بسته شبیه پانل نصب شده پشت سینک و یا گاز است که برای جلوگیری از لک شدن روی دیوار نصب می شوند تا در زمان مناسب که بخ وسایل نیاز دارید باز شوند. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . در لغزان این گاراژ فضایی وسیع را آشکار می کند که معمولا برای نگهداری وسایل پرکاربرد آشپزخانه مفید است. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, .

5- گاراژ بالا رونده

این نوع گاراژ یکی از هوشمندترین راه‌ها برای نگهداری وسایل آشپزخانه است. آن‌ها دسترسی به وسایل سنگینی که معمولا آن‌ها را در انتهای کابینت نگه می‌دارید را آسان کرده و ضمنا طراحی‌شان بسیار کلاسیک است. این گاراژ نوعی پریز تعبیه شده در آن را دارد که این امکان نگهداری وسایل و استفاده از برق را برای آن‌ها فراهم می کند. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . این نوع گاراژ از کانتر آشپزخانه زمانی که به آن نیاز دارید بالا می آید و وقتی کارتان تمام شد پایین می‌رود و به شما امکان استفاده کامل از فضای اپن را می‌دهد. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, .

6- درهای داخل رونده

خیلی از گاراژها از درهایی استفاده می کنند که باز شده و سپس به سمت داخل از اطراف فرومی روند تا فضای بیشتری را برای استفاده از وسایل فراهم کنند. قفسه این گاراژ به سمت بیرون می‌تواند بیاید تا استفاده از وسایلی که ته قفسه‌ها هستند را ساده تر کند. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . درهای این گاراژ باز شده و سپس به داخل کابینت می‌روند ضمن این که طبقه آن به بیرون امده و امکان استفاده راحت‌تر از قهوه‌ساز را فراهم می کند. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . گاراژ تصویر زیر به اندازه کافی بزرگ هست تا بتواند دو طبقه را در خود جا دهد تا وسایلی را که به آن نیاز دارید در آن ذخیره کنید.   .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . گاراژ تصویر زیر فضای کافی برای نگهداری میکسر و اسپرسو ساز را در اختیارتان می‌گذارد و زمانی که به آن‌ها نیازی ندارید به خوبی آن‌ها را نگهداری می کند. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, . در گاراژ شکل زیر قهوه‌ساز و توستر هر یک بر روی قفسه‌ای هستند که می‌تواند به بیرون کشیده شود و زمانی که مورد نیاز نباشد به درون رود و در گاراژ نیز به پایین لغزیده و کل وسایل را پنهان نگه می دارد. .  ایده های طراحی آشپزخانه,طراحی آشپزخانه,دکوراسیون, .
منبع : contemporist.com ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر .
 /> <a href=دانلود pdf ایده های طراحی آشپزخانه

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

. ————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ———————————————————————— .