دکوراسیون داخلی شکلاتی - سازه برتر



دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی شکلاتی,دکوراسیون,

دکوراسیون داخلی شکلاتی

قهوه ای رنگ شكوفايی و روشنی است. رنگ زمين و خاك است. قهوه ای به ما يادآوری می كند كه چه رابطه تنگاتنگی باطبيعت داريم.  قهوه ای دارای طيف های رنگی بسيار و هر كدام از اين طيف ها دارای نام هايي است . كه برخي از اين نام ها : خرمايي، خاكي ، فندقي و .... است .

رنگ قهوه‌ای ، ترکیبی از رنگ قرمز، نارنجی و سیاه است که این ترکیب‌، سبک موزونی به ارمغان می آورد که حس قدرت ، شکوه و جلال را زنده کرده و گرمای مخصوصی را در منزل ایجاد می کند.

هر كدام از طيف های رنگ قهوه ای حالات و ويژگی های مخصوص خود را دارند. از جمله ويژگي های رنگ قهوه ای قدرت ، ثبات ، گرما و تكامل است.

قهوه ای رنگ رويش ، انرژي و سرزندگی است و اشياء چوبی و قهوه ای رنگ ، نقش مكمل را در طراحی داخلی دارند.

روانشناسان رنگ بر اين باورند كه رنگ قهوه ای رنگ حس كردن احساسات است . جالب است بدانيد كه آقايان بيشتراز خانم ها زنگ قهوه ای را رنگ مورد علاقه خود می دانند. قهوه ای رنگ طبيعت است و با استفاده از آن می توان طبيعت را به خانه آورد.

.

ترکیب موزون رنگ قهوه ای با رنگ های دیگر

رنگهای آبی مایل به خاکستری ، خاکستری روشن (مایل به آبی) ، بژ (طلایی) ، کرم مایل به زرد ، قهوه ای نسکافه ای ، قهوه ای شکلاتی ، سفید و سبز چمنی در دکوراسیون داخلی ، زیباترین هارمونی را با رنگ قهوه ای ایجاد می کنند

.

قهوه ای و سبز

ترکیب رایج قهوه ای و سبز؛ اولین چیزی است که برای ترکیب با رنگ قهوه ای به ذهن ما می رسد چراکه با نگاه به طبیعت اطرافمان هم متوجه هماهنگی این دو رنگ می شویم.

یک کاناپه قهوه ای شکلاتی که روی آن کوسن های سبز گذاشته شده نمونه بسیار مناسبی است.

دیوارهای سبز و قهوه ای، آشپزخانه ای با صندلی های قهوه ای و کابینت های سبز هم نمونه های دیگری از ترکیب این دو رنگ هستند.

.

دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی شکلاتی,دکوراسیون,

.

قهوه ای و آبی فیروزه ای

شاید در نگاه اول هم این ترکیب شباهت زیادی به ترکیب قبلی داشته باشد اما فضای ترکیبی این دو رنگ کمی گرم تر و تابستانی تر به نظر می رسد.

ضمن اینکه آرامش خاصی به محیط می بخشد. پیشنهاد می شود از ترکیب این دو رنگ بیشتر در منسوجات استفاده کنید. به عنوان نمونه برای روتختی یا برای مبلمان پارچه ای، می توانید از این ترکیب قشنگ استفاده کنید.

.

دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی شکلاتی,دکوراسیون,

.

دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی شکلاتی,دکوراسیون,

.

قهوه ای و نارنجی

در نگاه اول به این دو رنگ، احساس سرزندگی و شادابی به شما دست می دهد. به عنوان نمونه شما می توانید از مبلمان نارنجی و موکت یا پارکت قهوه ای استفاده کنید. به هر حال این رنگ هم گرمای خاصی به محیط می بخشد. در نتیجه در فضای اتاق خواب هم انتخاب مناسبی است.

.

دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی شکلاتی,دکوراسیون,

.

دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی شکلاتی,دکوراسیون,

.

قهوه ای و صورتی

صورتی به تنهایی رنگی بسیار زنانه است. ترکیب قهوه ای و صورتی فضایی پر از آرامش ایجاد می کند.

ضمن اینکه اگر دوست دارید محیطی که در نظر دارید کمی روشن تر از نظر نوری – باشد این دو رنگ انتخاب مناسبی است. همچنین ترکیب این دو رنگ فضایی کلاسیک و شیک ایجاد می کند.

پیشنهاد ما برای استفاده از ترکیب این دو رنگ برای اتاق خواب به خصوص برای دخترخانم هاست که علاقه بیشتری به رنگ صورتی دارند.

.

دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی شکلاتی,دکوراسیون,

.

دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی شکلاتی,دکوراسیون,

.

 /> <a style=دانلود pdf  دکوراسیون داخلی شکلاتی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

.

————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار متناسب با نیاز خانواده های ایرانی ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی حجم: ۱۰ گیگ ارائه شده در ۳ DVD برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید. ———————————————————————— .