دانلود رایگان گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی - سازه برتر



  دانلود رایگان گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی

دانلود رایگان گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی - مهندسی عمران در این پروژه سعی شده تا بخش های مختلف از اجرای سازه های بتن آرمه مورد بررسی قرار گیرد.

 

این پروژه شامل 15 بلوک می باشد که نحوه قالب بندی ها, آرماتوربندی ها, نحوه قرارگیری جک زیر قالب ها, بخش های مختلف سفت کاری, آشنایی با چک لیست ها و نحوه پرکردن آنها, بتن ریزی, جوشکاری و غیره علاوه بر بررسی اجراهای درست و نادرست بخش های مختلف سازه مورد بررسی قرار گرفته است.

 

فهرست مطالب : آشنایی با چک لیست ها آرماتوربندی سقف و تیرها و ستون ها بتن ریزی و نگهداری از بتن سفت کاری گچ کاری آشنایی با بخش های مختلف یک کارگاه ساختمانی آشنایی با ماشین آلات ساختمانی و مکانیکی تاسیسات مکانیکی و برقی گزارش های پیشرفت کارآموزی

عنوان: گزارش کارآموزی پروژه منازل مسکونی

فرمت: pdf

حجم: 6MB

رمز: www.saze20.ir


ضمنا چندین مطلب مشابه و مرتبط با گزارش کارآموزی را در سایت سازه برتر قرار داده ایم که می توانید فایل این گزارش کارآموزی ها را بصورت رایگان دانلود کنید. برای دانلود فایل های بیشتر در خصوص گزارش کارآموزی ساختمان و گزارش کارآموزی عمران روی عنوان هر کدام کلیک کنید.

 

همچنین در صورتی که مایلید گزارش کارآموزی شما در سایت سازه برتر منتشر شود می توانید فایل آن را به ایمیل saze20.ir@gmail.com ارسال کنید و مشخصات خودتان را نیز بنویسید تا با نام خودتان در سایت سازه برتر منتشر کنیم.